Pete Parker:  Guitars
Sandy Hazard:  Drums
Steve Bratz:  Bass
Tommy Floyd:  Vox
Producer:  Pretty Boy Floyd
Sixxgunner Karakter: 7.5/10

Disse drenge er, tro det eller ej, de ORIGINALE Pretty Boy Floyd fra Canada, et band der helt sikkert har en større historie end talent. Back in the day, Canada ´88 debuterede PBF med denne skive og fik et mindre hit med titelnummeret og scorede sig også et par gigs, bla. har de varmet op for Skid Row. Så de var sådan set ved at stable en mindre karriere på benene. MEN, da Tommy Floyd en dag sidder og bladrer igennem "BAM Magazine" ser han en annonce for et band fra L.A der også kalder sig for PBF, i annoncen søger de efter en guitarist. Tommy ringer til Steve Summers og spiller ansøger til rollen i L.A bandet PBF. De snakker sammen, og Tommy spørger ind til hvordan de er kommet på navnet PBF, Steve svarer stolt, "We took it from some canadian band"! Tommy slæber L.A. PBF i retten og hele påstyret omkring disse bands får folk til at få øjnene op for L.A. PBF! I USA hvor alt kan ske hvis du har penge, ender det hele ender faktisk med at L.A bandet vinder sagen fordi de efterhånden har så mange tjent flere penge end det oprindelige PBF. L.A PBF beholder navnet og udgiver "Leather Boyz..." og scorer kassen, mens vore helte fra Canada er tvunget til at ændre deres navn til "Tommy Floyd" men alt omkring dem er ødelagt pga. retsagen så bandet går i opløsning i ´91. Sangeren Tommy, slår sig ned som manager og starter senere bureauet "Outlaw Entertainment". Det var historien, og hvis jeg sige noget om pladen, vil jeg påstå at det nok kun er folk (som mig selv) der har hang til rigtig glam, der syns det er ok. Den er utroligt dårligt produceret, og ved nærmere gennemlytning viser det sig at den er indspillet og mixet live. Det siger lidt om kvaliteten. Men numrene er sgu fede nok og det kører den rigtige glam-stil fuldt ud. Skiven anses for at være kult i visse kredse.
2005-04-03 11:03:20

Sixxgunner Opsat: 2005-04-03 11:14:04
Ja, flot Sixx, Der skal altså stå "PRETTY" og ikke Pratty, sådan er det når man skriver med pikken! Kunne hvor kære ven MF ikke lige rette det???