Hårdtslående Hard Rock her...Det rykker sgu' helt fedt...Men lidt for mange fillers desværre...

Scandinavia Opsat: 2004-02-08 23:00:30
Guitaristen er desuden et kapitel for sig...

Scandinavia Opsat: 2005-04-24 10:17:43
Ja for satan hvor han rykker, ham Reggie Wu!!! Genial skive der kvalitetsmæssigt er på højde med andre store bands fra den tid, såsom BEAU NASTY, FIREHOUSE, SLAUGHTER etc.

RenisseD Opsat: 2005-07-30 13:57:58
Ja, et fantastisk udspil med en af Neil Kernon's aller-bedste produktioner... En sjov blanding af super super melodisk rock og så nogle utroligt "hidsige" numre ind i mellem.(i stil med den første Kane Roberts, hvor den ene halvdel var Heavy som ind i helvede og den anden halvdel som det rene candy-floss med desmond child-agtige omkvæd to kill for....),men når det er godt (og det er det meste), så er det dælme også fantastisk!! En af de plader som stadigvæk efter 14 år kommer frem med jævne mellemrum....

Scandinavia Opsat: 2006-06-27 07:12:25
Sidder lige og mindes denne perle som desvaerre befinder sig ca. 18000 KM vaek fra mig :(

Naa, men husker LP udgaven som havende en bedre lyd en CD udgaven, hvor det var som om at vokalen fyldte ALT for meget...Ellers en meget aggressiv skive med en virkelig metallisk produktion (minder lidt om DOKKEN lyd til tider) - brillerende paa materialesiden, hvor vi faar baade typisk L.A. "glam" og nogle RET heftige heavy-sange... En af de djaevlens "one-hit-wonders" (Ja, er godt klar over de udgav en skive mere, men det var jo foerst NOGET senere)

Et must!

Steal Opsat: 2006-06-27 12:59:16
Sjovt nok hørte jeg den lige igår. Hard rock når det er bedst. Jeg vil gi´
den 9/10

Ratt Opsat: 2007-11-20 17:18:57
Denne skive er ret så fed, synes jeg. "Skin To Skin" er fantastisk energi betonet.

Fedt at siden er kommet tilbage, tak for det drenge, har savnet den!!

Ratt Opsat: 2007-12-14 07:55:36
Hard Rock når det er fedest.
BAD REPUTATION er da en kodyl fed sang.

Ratt Opsat: 2007-12-15 07:53:20
Fandema en skive der SKAL høres højt, PLAY DIRTY er da satme et killer nummer af rang..
Denne skive fortjener virkelig at begraves sammen med mig når tid er:)

9,5/10

Scandinavia Opsat: 2008-03-13 09:28:20

Noget lig det ultimative Partynummer...

RenisseD Opsat: 2012-10-16 14:43:06
Ærgerligt, at "Rock Steady" som jo var indspillet til dette album, ikke kom med på den endelig track-liste, da det holder samme høje standard som resten af dette pragtfulde album.. Man proppede så nummeret på den efterfølgende "demo" plade, men der gjorde den næsten mere skade end gavn, da nummeret var ca. 100 gange bedre end hvad der ellers var at finde derpå og man som følge deraf nærmest opfattede resten som fyld....(overdrivelse fremmer...osv :-) ).

Scandinavia Opsat: 2012-10-17 06:58:54
Ja, det nummer havde sgu' gjort sig godt på denne kongeskive!

RenisseD Opsat: 2013-10-22 20:28:49
Heaven’s Edge spillede 10 numre i lørdags i original line-up, dvs. med Reggie Wu på spade!! Jeg havde virkelig set frem til denne koncert, men blev desværre ikke helt overbevist! Synes deres valg af numre i det 50 minutter lange set, var helt forkert! B.la. spillede de ” Can't Catch Me” og ”Don’t Stop, Don’t Go”, som jeg altid har syntes var rimeligt bovlamme(de 2 hurtigste numre på pladen).. Desuden spillede de 3 numre fra ”demo” pladen ”Some Other Place Some Other Time”, bare ikke det fantastiske ”Rock Steady”, som er den plades klart bedste nummer!!! Flere af de super-melodiske numre fra debut-pladen glimrede ligeledes ved sit fravær, så som ”Bad Attitude”, ”Hold On Tonight” og ”Come Play The Game”!!! Virkeligt tankevækkende, da aftens allerstørste bifald blev fremkaldt af ørehængeren ”Find Another Way”!!! En anden rigtig trist ting var, at super guitaristen ”Wu”, havde en ALT for lav lyd, således at det næsten var umuligt at høre hans geni-streger… øv siger jeg bare!! Forsanger ”Mark Evans” har ældet med ynde og lignede sig selv (til forskel fra de fleste andre 80’er bands som spillede i weekenden) og havde også helt intakt stemmepragt!!! Så mulighederne var helt klart til stede, men blev ikke udnyttet optimalt!!!