Michael Eid:  Keyboards
Stefan Leb:  Drums
Steve Bud Bowdy:  Bass
Producer:  Bill Szawlowski
Producer:  James Christian
Scandinavia Karakter: 7.5/10

Et album jeg var noget overrasket over at finde i DK, da det tilsyneladende er udgivet i et begrænset oplag. Jeg blev ligeledes noget overrasket over kvaliteten på albummet, da jeg forventede at det var en sløset omgang amatør Hard Rock, men ak nej... Først og fremmest har ANXIETY fået sig en super produktion med klarhed på alle instrumenterne. Jeg er især vild med korarrangementerne, da de holder fuldt ud. Stilmæssigt er der typiske L.A. guitarriffs på spil (lidt ala DOKKEN til tider) og dynamiske kompositioner, der faktisk har en del at byde på. Eneste "store" minus er forsangeren...Han er sgu' ik' for behagelig at høre på, men det blir' bedre som vi skrider frem i numrene. Melodisk, stort og godt!! (Coveret er dog lige til "rotterne") - Hahahaha
2005-07-02 08:20:25

Scandinavia Opsat: 2005-07-04 08:46:10
Blir' ved med at overraskes over denne obskure plasticskive som drejer rundt i min CD-afspiller! Go' produktion, fedt guitarspil, fede melodier...Ja, det hele er her...Og så i 1995??? ANXIETY må seriøst ha' draget ud i ødemarken da Grungen opstod, for at undgå moderne influences. De spiller ihvertfald som om NIRVANA, PEARL JAM etc. aldrig har eksisteret! Fuckin' GREAT!!! Dette album's karakter er vel egt. en anelse for lav...8-8.5 har albummet fortjent (mindst)

Scandinavia Opsat: 2005-07-09 20:02:29
Så kører den igen! Superfedt faktisk! Det holder sgu' hele vejen med super produktion og en sej R'n'R stil på flere sange!

Scandinavia Opsat: 2005-07-25 13:05:28
Endnu en gang må jeg returnere til denne skive...Kan ik' lade den stå i samlingen, men hva' faen, den er vel også lavet for at blive hørt, ik'?? :-) - Med andre ord, så er dette et RET FEDT album!! Har hørt bedre, men så sandelig også MEGET værre...De har nogle fede og lidt atypiske melodier kørende, sådan meget pompøst opført Hardrock, men uden tvivl fedt! Og så er jeg jo bare en sucker for KÆMPE produktioner...:-) 9/10 efterhånden!