SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100

TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
![]() |
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Jesse Anderson | Karakter: 9.5/10 |
-=MP=- | Opsat: 2005-11-29 19:24:36 |
En skive jeg må have, ang. de 35 min. prøver de jo bare igen at efterligne 80'erne... | |
|
Frank Arnesen | Opsat: 2005-11-30 08:58:34 |
Det er en RIGTIG fed CD - dog er 9,5 lige i overkanten. Er enig med Jesse - dog synes jeg også musikken har anlagt sig et AC/DC præg. Uanset hvad ville Darkness nok blive slagtet for den svære 2'er men åbn ørerene og lyt for det er FEDT! | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-11-30 10:15:24 |
Tjaa...3/6 stjerner i URBAN igår...Hmm.... | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-11-30 12:43:47 |
Anmeldelser kan man jo ik bruge til en skid, med mindre man finder én man er enig med. De fik fx 6/6 i BT - det er jo ubrugeligt. LYT FOR HELVEDE! Den bliver bare bedre og bedre..... | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-11-30 12:46:48 |
Og det jo så igen din mening hehe | |
|
KimG | Opsat: 2005-11-30 14:02:03 |
Og selvom jeg ofte er meget enig med BT's anmelder, Steff, har jeg på INGEN måde tænkt mig at få dette album indenfor mine døre! Det skal under ingen omstændigheder ha' lov til at forpeste mit elskede musik-anlæg og mine delikate ører... YUK!!! Og dét er så min mening ;o) | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-11-30 14:37:55 |
Jamen der har vi den jo igen, vi er heller ikke enige, og eftersom det også er en enkelt person, der skal anmelde musik eller kunst for den sags skyld, så er vi igen tilbage til det faktum, at det er en smagssag - derfor er anmeldelser ubrugelige.... | |
|
Gösta | Opsat: 2005-11-30 21:08:20 |
Hvis I vil læse udvidende anmeldelser af albummet fra diverse snobber, der kan lide "indie", punk og andet juks så se www.soundvenue.dk og www.gaffa.dk | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-12-01 15:40:28 |
Har lige læst Gaffa, sikken en idiot, hvis han giver den 2 stjerner, ja så må den da bare ejes, og så siger han at det første nummer kunne være noget fra Bon Jovi's Slippery When Wet, JAMEN FOR HELVEDE, SÅ MÅ DET JO LYDE FANTASTISK. Har dog ikke hørt skiven endnu... | |
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-01 16:15:47 |
Keld Rud er en bøgeklods, simpelthen. Man skal ikke tage hans anmeldelser seriøst. Han giver "System of a Down" 5 stjerner, hvilket viser lidt om mandens smag - eller mangel på samme | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-01 21:17:00 |
Hov hov warrior!!! Der er sgu´ik´noget galt med System´s nye plade, og 5 stjerner er i min verden 1 for lidt! Jeg har endnu ikke hørt den nye The Darkness skive, men jeg var 110% solgt over den gamle, så jeg glæder mig til det, og jeg kan da heller ikke forestille mig den er dårlig... |
|
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-01 21:45:28 |
Ja ja, fint nok med System of a down...synes bare det sætter mandens seriøsitet lidt i relief... Skal lige siges, at jeg ikke er specielt vild med hverken The Darkness eller System of a down. Men jeg blir' sgu tit så gal når jeg læser anmeldelser. Man er nødt til at være objektiv når man er prof. anmelder. Nu har jeg ikke hørt den nye Darkness skive, men han skriver den ligner debuten meget. Hvordan kan han så seriøst kun give den 2 stjerner, når nu der mellem linierne hentydes til hvor god den første var? Okay, hvis han ikke bryder sig om genren, så fint nok. Men så skal han bare holde sig fra at anmelde den, synes jeg. Og HVIS han godt kan lide 1'eren, men kritiserer denne her fordi der måske ikke er så meget nyt under solen, så bør den da i hvert fald få en lidt bedre karakter end 2/6...For så må der dog stadig være nogle kvaliteter i skidtet... Nej, anmeldelser skal skrives af folket på fora som dette, i stedet for selvfede anmeldere der bare synes de hele tiden skal være med på beatet, nede med de fede osv. osv. Kan huske i gamle dage hvor Poul Borum, den klamme karl, sleskede for alt hvad der lugtede af punk, mens han stadig fik lov at anmelde seriøse navne, som han så til gengæld sablede ned, hvis bare de havde antydningen af talent og teknisk kunnen...Nææææhhh, hvis ikke man lignede en pose lort og var piercet i hele kajen, så var man ikke interessant...og kunne helt sikkert heller ikke lave musik... Jeg har læst flere anmeldelser som jeg har været uenige i, end det modsatte...og her regner jeg kun med dem som omhandler de genrer jeg kan lide... Så det jeg mener med mandens smag når han gir' System 5 og Darkness kun 2 er bare, at han som næsten alle andre anmeldere, lefler for det der er oppe i tiden og "moderne". Så når et band som Darkness, som kører en gammel og lidt kitch agtig stil, så kan det umuligt være godt. Ihvertfald ikke på 2 plader i træk, for så er det ikke nyt og anderledes mere. Sådan er det bare med anmeldere... :-) |
|
|
sixxdog | Opsat: 2005-12-01 22:05:44 |
Helt enig i din betragtning Warrior. Jeg har dog efterhånden lært at sortere i hvilke anmeldere jeg læser, så for mig er det nok 50/50 om jeg er enig eller uenig i en given anmeldelse. Jens Rasmussen og Steffen Jungersen har længe været mine favoritter, og selvom Steff indimellem kan falde i trendens sorte hul, så elsker jeg ham for hans skrivestil. 'Jam' har jeg fulgt lige siden Cement Mix-tiden, og selvom jeg ikke altid deler hans smag, så er han en af de mest troværdige anmeldere jeg kender på dansk grund. Men hvorom alting er, så bør man tage anmeldelser med et gran salt, smag er og vil jo altid være forskellig. |
|
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-01 22:37:18 |
Jo jo, der er skam forskel på anmelderne, og der er for så vidt ikke noget i vejen med at kunne lide det nye - men det må ikke være fordi det SKAL være nyt eller SKAL være dybt anderledes for at være interessant...hvis du forstår... Det VED jeg du gør...! :-) |
|
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-12-02 11:05:26 |
Jamen hvor har I ret. Men tilbage til pladen, og hvis man skal se nøgternt på det (også hvis du ik kan holde vokalen ud), så er det her en plade med fantastisk velskrevne 70'er rock-inspirerede sange. Melodierne er i top, og ligeledes er de inspireret af den energi, som man finder i meget rock fra 80'erne, oveni i det, så er produktionen så fantastisk, at man må bøje sig i støvet.... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-02 11:53:59 |
Ikke så meget pis her. Det er en monster fed skive. De kommer til at sælge mega mange flere skiver end eksempelvis Allen Lande, og det er berettiget nok, selvom at Allen Lande sikkert er 100 gange dygtigere, The Darkness rammer noget andre bands ikke kan. De kan skrive en god melodi, fyre den af, og skabe splid mellem anmeldere..... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-02 11:55:22 |
.............Og så er der es produktion bedre. | |
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-02 12:42:24 |
Undskyld, men man kan slet ikke sammenligne Darkness med Allen/Lande! Darkness er glaminspireret, men Allen/Lande er langt mere decideret hard rock/heavy... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-02 16:30:46 |
Jamen, det kan jeg sagtens høre, men dert der sælger er simpeltheden. Sammenligningen med Allen-Lande er der fordi at jeg et eller andet sted synes at Allen-Lande er langt dygtigere og i stedet burde sælge mindst ligeså meget som The Darkness, en sikkert kun sælger en brøkdel, da The Darkness er gået hen og er blevet et modefænomen. Jjeg kan dog godt lide dem og synes de er fede. Stiller man 2 bands op mod hinanden bliver dette ofte meget synligt. Sines eksempelvis at danska Star Rats er langt federe end The Darkness, uden at The Darkness dermed er dårlige. | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-02 16:38:21 |
Staveplade tak............Synes i al enkelthed at Allen-Lande er federe end The Darkness og at danske Star Rats er endnu bedre..... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-02 16:39:02 |
MP, skal du med i hyggehjørnet hos CD Smeden idag.? | |
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-02 18:13:59 |
Det er jo sådan, og har altid været det, at det næsten aldrig er det der er bedst som også sælger bedst...(Se på hvad det er for noget skrammel der bliver spillet i radioen hele tiden, og hvor besværligt det er at få fat i ordentlig musik...) Men efter jeg havde skrevet mit indlæg om at man ikke kunne sammenligne dem, var 10-øren faldet...Var bare lidt langsom, dér.. :-) Men bortset fra det helt enig...Må vist også ha' tjekket denne skive ud. |
|
|
The artist Formerly known as Brian ;-) | Opsat: 2005-12-02 21:40:02 |
Jaaa, joovv, måske...... De sange jeg kender fra et´eren er da rimlig fede og den ene nummer jeg har hørt fra denne "One Way Ticket To Hell..... And Back" er da også nogen lunde, men om jeg nogensinde vil smide penge efter dem er jeg sku meget i tvivl om.......................... |
|
|
Aslarsen | Opsat: 2005-12-11 21:39:21 |
Jeg har ikke vænnet mig til den første skive endnu men den her er sku da kanon fed...... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-11 22:19:46 |
Ikke dårligt! jeg synes dog den gamle er federe, og på denne skive er der skruet lidt for meget ned AC-DC spaden, og lidt for meget op for det symfoniske....jeg synes det klædte dem bedre bare at spille rock´n´roll, men som sagt ikke dårligt! 8.0/10 | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-11 22:22:30 |
Hva´fanden sker der? jeg giver skiven et 8 tal, og så ryger den samlede vudering ned på 4,5! Der er nok en derude der virkeligt ikke kan lide The Darkness.... | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-12-12 07:19:26 |
Jeg er temmelig positivt overrasket. Jeg vil ikke påstå at dette album fejer deres debut af banen, men det er et helstøbt album som med tiden vil vise sig mindst på samme niveau. Jeg har lært at leve med det komiske islæt (jvf. deres tekster), for hvem siger at godt musik ikke må tages alvorligt, bare fordi deres humor skinner igennem på hvad de laver? Der er vel heller ikke nogen der klandrer Helloween for at være useriøse på deres plader op igennem 80'erne vel? Nej, de er velrespekterede ikoner i branchen, og jeg kan ikke se hvorfor ikke The Darkness skulle kunne hive nøjagtigt det samme stik hjem. 8.5/10 |
|
|
Motley | Opsat: 2005-12-13 00:06:40 |
Åh nej...ikke dette band igen..... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-12-13 05:21:50 |
Hørte lige skiven på arb. igår, og jo for fanden da hvor det holder... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-12-14 14:01:02 |
Nu må jeg sgu' snart få den købt!! | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-12-17 11:32:11 |
Jeg begyndte bogstavligt talt at hoppe da jeg satte den på!!! SÅ godt er det.... Men!! Debuten er ik' slået endnu... |
|
|
RenisseD | Opsat: 2005-12-17 11:44:36 |
Pas nu på med at hoppe... du ved, antikke lamper og sån' - he he | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-12-17 11:55:31 |
FUUUCK!!!!! Det havde jeg helt glemt!!!!! Tak for påmindelsen!! HAHAHAHAHAHAHAHAAHA "Unge mand...Styr din brandert!" |
|
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-12-17 12:17:36 |
Nej ikke bedre end deres debut, men synes også det er en anderledes plade på mange punkter. Knap så rocket som den forrige og bygger mere på avantgarde rockelementer. Hvis man skal inddrage de to bands, deres lyd minder mest om, så synes jeg, at de var mere AC/DC i deres lyd på den første hvor de her er mere ovre i en prog.-genre a la Queen i 70'erne..... |
|
|
Scand. | Opsat: 2005-12-17 12:19:58 |
Enig! Til tider er det nærmest eksakte QUEEN brudstykker de inddrager, men alligevel på den seje måde...Er helt oppe at ringe over åbneren!! *Sniiiif* | |
|
RenisseD | Opsat: 2005-12-17 12:21:04 |
Gad vide hvor stor en del af skylden for denne drejning Roy Thomas Baker har.. Jeg mener, han var jo netop ansvarlig for Queen's lyd i midt 70'erne... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-12-17 12:23:22 |
Ja, det sætter da tingene lidt i perspektiv må man sige!!! *HIK* - JEG SKAL KASTE OP!!! :) | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-12-23 18:30:48 |
Årets fedeste udgivelse.... Uden tvivl!! | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-12-23 18:36:17 |
Ahhhh, for mig tror jeg at det bliver en af Blue Tears skiverne... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-12-23 18:37:22 |
Skal dog lige siges at jeg kun har hørt denne skive en enkel gang, og jo for fanden hvor er det fedt... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-23 23:17:10 |
Årets plade er det sgu´ikke, men den er da absolut fed!!! Min top 5 liste ville gå sådan her; 1: S.O.A.D: Mezmerize 2: S.O.A.D: Hypnotize 3: Volbeat: The strength.... 4: Saliva: Survival of the sickest 5: The darkness: One way ticket to... ..og den er jeg nok alene om herinde! |
|
|
Hoffmeier | Opsat: 2005-12-24 00:15:11 |
De to med System Of A Down er jeg helt med på! De er satme for fede!!! | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-24 04:15:41 |
1.Force Of Evil Ingen over, ingen ved siden af, men en fandens masse under. |
|
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-24 09:34:48 |
Regner helt sikkert med jeg får denne i julegave :-) Og så er årets udgivelse INGEN af ovenstående - men derimod Allen/Lande - "The Battle". Og det, mine herrer, er INDISKUTABELT!! :-) GOD JUL, allesammen...!!! o<|:{D}} |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-24 10:10:16 |
Hov!? Jeg glemte sgu´da Anthrax "We´ve come for you all"... Så røg One way ticket... sgu´af listen, men den holder stadigvæk! | |
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-27 12:48:58 |
Ja, såmend...Den lå under træet til den gamle, her :-) Positivt overrasket er jeg blevet, helt sikkert! Ejer ikke den første, men havde hørt omkring halvdelen af numrene, og var egentlig ikke imponeret. Så det var med lidt skepsis at denne røg i afspilleren. Men fedt er det, sgu! Okay, det kommer ikke HELT op at ringe, men hvor er det dog fedt med nogle nye og seriøse ambassadører for denne stil. Glimrende plade, som jeg indtil videre vil give et 8-tal...Og så overvejer jeg oven i købet at anskaffe mig "Permission..." også... :-) |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-05 14:08:05 |
Gør endelig det!! Den kan noget andet... Hører ellers lige skiven her og FUCK hvor en lyd! Sublimt... |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-10 09:14:01 |
Fandme en ok skive, her! Har efterhånden vænnet mig til det, og det spiller sgu! Meeeeen, hvor er det dog letkøbt at spise folk af med 35 minutter!!! Det går sgu ikke nu om stunder...Mindre end 45 - 50 minutter er uacceptabelt!!! |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-10 09:19:23 |
Ha ha! >Jeg er enig her, men på den anden side, så fik vi at vide i en hollansk anmeldelse at vores plade var for lang, og nu har jeg lige læst de har svinet Darkness for at være for kort! Det er sgu´noget af en balance-gang... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-10 09:21:07 |
Hvorfor jeg startede med et "ha ha" aner jeg ikke... | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-10 09:33:18 |
Joh, men det handler vel om indholdet... Nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er meget til prog metal, og i den sammenhæng SKAL er det jo meget almindeligt at skiverne er lange. Men basicly kan en skive ikke være for lang, hvis ellers matrialet holder... |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-10 09:34:51 |
Øhh - minus "er"...og "HA HA" forresten :-) | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-10 09:41:49 |
Jeg synes også godt denne kunne ha´indeholdt et par numre mere! Jeg mener stadigvæk der er forskel på et værk af Symphony X, DT, Pain of salvation, etc;´s størrelse, og så feks. en Rancid, Crüe, eller The Darkness.. det er musik tl forskellige "moods", og jeg kan godt li´at en plade ikke bliver for lang, hvis det ikke er nødvendigt! | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-10 09:43:32 |
..Øhh, der er 15 tracks på vores nye, så det er vist en masse mundlort jeg lige har lukket ud!!! Man skal ikke kaste med sten... |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-10 10:04:16 |
...hvad du ville sige var vel: "Man skal ikke kaste med bolsher, når man bor i et kræmmerhus"...eller..? :-) he he... Nej, jeg kan godt se, at en cd ikke nødvendigvis behøver at være så lang, men igen, 45 - 50 min. må være minimum - uanset genre... |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-10 10:15:35 |
Enig! | |
|
Muddley | Opsat: 2006-01-10 10:18:05 |
Spændende Post, ér det noget om en release dato.??? | |
|
Judas Priest (The King Of Heavy Metal) | Opsat: 2006-01-24 20:58:00 |
DET ER IKKE GODT. One Way Ticket To Hell..... And Back ER NOGET LORT | |
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-24 20:59:18 |
Ja, det ser man jo TYDELIGT at du mener :) Flot, vor egen lille Osama...:) |
|
|
Judas Priest (The King Of Heavy Metal) | Opsat: 2006-01-24 21:07:28 |
HA HA DU ER DA SJOV I DAG MEN OSAMA ER DØD OG DET ER JEG IKKE OSAMA LYTTER TIL AC/DC JEG LYTTER TIL JUDAS PRIEST. SÅ DET KAN IKKE HELT PASSE. | |
|
Rammstein | Opsat: 2006-01-24 21:08:28 |
er det ikke lidt voldsomt at kalde ham en lille Osama. Judas er godt nok lav men ikke lille. | |
|
Judas Priest (The King Of Heavy Metal) | Opsat: 2006-01-24 21:10:28 |
DEN VAR GOD Rammstein MEN JEG ER HELLER IKKE EN BIL |
|
|
-=MP=- | Opsat: 2006-02-19 16:44:42 |
Stod med kæresten og flippede total ud på dansegulvet på The Rock til åbneren herfra, resultatet idag= forvredet ankel, men et fedt nummer... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-10 10:43:06 |
Fed koncert, men de der nazi-vagter der stod for sikkerheden var sat´me nogle sure svin... man skulle helst ikke gi´den for meget gas, så kom de flyvende.. | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-10 11:06:09 |
Ja, de der gorillaer der skal "passe på" til den slags koncerter, har ikke altid situationsfornemmelse nok, og forstår ikke altid hvor grænsen går for at have det sjovt, og til at til gene for andre... Nu var jeg jo ikke til koncerten, men alene dit åsyn, Dennis, må have fanget deres opmærksomhed med det samme ;-)...he he... |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-10 11:08:34 |
Øhhh...der var vist lige noget der koksede for mig der...men I ved jo hvad jeg mener, ikk'? | |
|
Silent knight | Opsat: 2006-03-10 11:21:27 |
The Darkness bliver hovednavn på årets Skanderborg festival! | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-10 11:44:27 |
I hear ya´! | |
|
KimG | Opsat: 2006-03-10 11:54:14 |
Ja, det må være enhver dørmands skræk, når de ser Posten komme gående i en hvid sky med en stripper under hver arm! :) | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-10 12:13:45 |
he he! We live the life we lead, the life we choose, and there is only one guarantee.... None of us will see heaven!!! (..hugget fra Katalysm) | |
|
Scan The Man | Opsat: 2006-03-14 10:44:40 |
"Is It Just Me?" - Det er sgu' da genialitet!! | |
|
Dennis post | Opsat: 2006-03-14 11:44:08 |
Jeps! Har du set videoen? go´griner!!! | |
|
Creepshow | Opsat: 2006-08-02 10:33:59 |
Nej nej nej... Nu har jeg kun hørt titelnummeret, og har konkluderet, at jeg har hørt nok. "One way ticket to hell and back, got a one way ticket to hell and back. One way ticket to hell and back, got a one way ticket to hell and back".. Godt skrevet, gutter.. Virkelig en tekst med dybde.. (sarkasme KAN være anvendt) |
|
|
KimG | Opsat: 2006-08-22 07:37:04 |
For dem, der endnu ikke har denne skive i samlingen, kan den erhverves på CD-WOW for den nette sum af DKK 56,- http://www13.cd-wow.dk/detail_results.php?product_code=22427 Jeg har IKKE tænkt mig at købe deres rest-lager! :o( |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-08-22 07:51:53 |
I løbet af det sidste halve år er jeg rent ind i albummet her MINDST 29456 gange....Alle gange har skiven været på tilbud eller brugt og prisen har sjældent været over en 50er.... Spørg mig ik' hvorfor, altså, det er jo et ganske habilt Hard Rock album, meeeeeen, noget siger mig at kæderne kom til at købr "lidt" for mange eksemplarer ind, i forhold til hvad den solgte...:) | |
|
Scandinavia | Opsat: 2006-08-22 08:01:18 |
Kør lige stavekontrol på Scand. her....Hold da op!! Jeg ska' vist la' vær' med at stå op kl. 5 om morgenen... | |
|
Motley | Opsat: 2006-08-22 10:05:07 |
KimG: Ellers tak....vi er nogle der er til kvali tråd:O) og jeg har aldrig tænkt mig at købe deres lort.... | |
|
aslarsen | Opsat: 2007-03-23 19:01:28 |
Hvis der er nogen der ikke skulle vide det så får vi ikke mere fra The Darkness da de er gået hvert til sit... Justin Hawkins er ved at starte en solo karrierre op (han var med i det brittiske MGP og blev hvist nok nummer 2) Resten af bandet kører idere med et andet band navn med Ritchie Edwards på vocal... |
|
|
-=MP=- | Opsat: 2009-03-22 07:42:15 |
Så er Hakins tilbage med nyt band. De hedder Hot Leg opkaldt efter Rod Stewart nummeret. Skiven udkommer i næste måned. Imens kan man nyde deres første single her, som jeg synes lyder ret fedt. http://www.youtube.com/watch?v=DnETYe5-GTE |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2009-05-04 14:27:37 |
Har netop købt HOT LEG skiven... Helt klart en fremgang siden THE DARKNESS... Meget mere "lige til" ig Rock'n'Roll'et! En ægte party-skive... | |
|
Steal | Opsat: 2009-05-04 17:37:54 |
Lyttede også til Hot Legs skiven hos den lokale pladepusher. Da han begyndte at synge føltes det som om nogen stak glohede knive ind i øregangene på mig. Det var ganske forfærdeligt at lytte til | |
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.