Hairmetal Opsat: 2004-12-02 23:28:52
Fed cd. ganske enkelt!

Muddley Opsat: 2005-04-18 02:01:12

Jeg brækker mig. Nu kan man fandme også få Kiss Coca Cola.
Jeg synes de er en farse. Spinal Tap......I er overgået af det værste band nogensinde......KISS.

Muddley Opsat: 2005-04-18 02:04:30
Check videoen Firestarter på hans hjemmeside. Det bliver vel ikke meget værre. Kvinderne er lækre, men musikken stinker. Manden får sikkert en del på den dumme, respekt for det, men der er vel ikke en eneste læser her som synes musikken rykker 1 millimeter.

Motley Opsat: 2005-04-18 12:19:24
Som en gammel hjernevasket Kiss fan ud over det hele(har dyrket dem råt siden 1982), må man jo siden 6 år tilbage, bare konstatere, at dette band er kun ren merchendice og ikke andet...Men igen, only in America og Gene $immons er jeg en af verdens bedste entertainment businessmen som findes, så DET overassker mig overhovedet ikke...ka huske til Kiss convention før koncen i valby, at man kunne købe Kiss julekugler, kondomer osv...men det var bare toppen af isbjerget....1982-1992 var deres storhedstid hvor de gik mere op i musikken og fans, end i penge og dette creme de la creme lort...

Sixxgunner Opsat: 2005-04-19 15:58:33
Nej, nu holder i kraftedme kæft med det tuderi i to! Man kan absolut ikke begynde at gå i detaljerne med et band så stort som KISS, jo, det kan sgu da godt være at det de sidste 10 år, kun har udgivet lorteting, men i kan da for helvede ikke forvente at et band der har haft så EKSREMT mange hits og fede skiver, kan blive ved og ved!!!!! Og hva så hvis man kan købe kondomer med KISS, det sgu da noget af det sjoveste jeg længe har hørt. Hva står for tur næste gang, Rolling stones? "Jaaa, men de har i 1980 solgt en t-shirt med en grøn tunge istedet for en rød! piv piv piv" bla bla bla, sæt dog for helvede en fed skive på istedet for dette lort!!! Er det bare generelt for gamle mænd at i skal gå op i sådan noget pis!! ARRRGH!

Al Opsat: 2005-04-19 16:16:08
Jeg ved ikke helt hvad der er galt med denne plade...Jeg syntes track 1, 2, 5 og 7 holder ganske godt, men resten fænger ikke! Men jeg syntes da ikke direkte, at det er en lorteplade

Jesse Anderson Opsat: 2005-04-19 17:07:22
Det kunne jeg sgu ik ha' sagt bedre!!

Muddley Opsat: 2005-04-19 20:06:21
Jamen Sixxgunnar, jeg synes alligevel det er en gang Spinal Tap crap. De udråber sig selv til at være det største, men fuck det er de ikke. At sammenligne Rolling Stones med Kiss er sgu' ikke godt. RS står for kvalitet, hvorimod Kiss står for 20% musik og resten image.At blive ved med det latterlige indlæg med gamle mænd kan jeg kun smile af. Jeg har været med en stor del af vejen fra Kiss start indtil nu, og har klart en mening om dem. Så dem 'live' før dine forældre havde fået kønshår.:-)Vi har alle smag, og ´tak for det, men efter 2 gode albums, 2-3 middelmådige albums, 10-15 dårlige albums, og 10 greatest hits albums.........og de kalder sig stadig det varmeste band i verden, må jeg sige, selv Spinal Tap var mere troværdige. Men al respekt for et band som kan tjene millioner på fjolser som igen og igen køber udgivelser som indeholder så lidt som KISS' udgivelser gør (I mine ører)

Al Opsat: 2005-04-19 21:38:09
Man kan ikke sammenligne Rolling Stones med Kiss, men Kiss ville da ikke tjene så mange millioner, hvis deres musik var noget lort, vel? Hvis man ser bort fra, at Kiss er en pengemaskine, så er de altså også nogle gode musikere med et godt sceneshow. De har alt det, et rockband skal ha'! Så kan man altid bagefter få ondt i røven over, at de tænker mere på penge end på musikken! Men de skal vel også ha' brød på bordet!

Muddley Opsat: 2005-04-20 04:43:39
Du har helt ret. Man kan ikke sammenligne RS med Kiss. RS står for kvalitet, og Kiss er en pengemaskine.
Jeg tror ikke KISS tjener så mange penge på deres musik, men mest på deres image. Jeg synes at Kiss har lavet noget godt, men absolut kun nok til at udgive en 'Best Off' med 10 tracks. Ja De skal vel have brød på bordet og det er netop det jeg kaster op over. De tjener penge på alt muligt lort. Hvis de er kvalitets musiker, så lav dog for helvede en helstøbt Rock skive. Deres sidte gode udgivelse er i min verden Revenge (92) Før den Destroyer 76, Alive 75. Ud over det er de musikalsk et middelmådigt band.

Al Opsat: 2005-04-20 07:45:06
Javist, Rolling Stones er da et af verdens største bands, men de har satene også lavet meget lort! Ligesom Kiss har! Musikerne er middelmådige, men det er Rolling stones også! Der er RIGTIG mange fede bands, hvor musikerne er knap så gode. Se bare Status Quo...De kan kun spille Boogie/Rock n roll! Men det er fedt alligevel! Men du har nok ret i, at Kiss ikke tjener så meget på deres musik mere...De har ikke lavet en skive siden Psycho Circus fra '98! Det syntes jeg også er for dårligt. For hvis der skal gå 10 år, mellem hver plade de laver, så kan de ligeså godt stoppe nu! Det holder ikke!

Motley Opsat: 2005-04-20 08:06:28
Muddley: I SALUTE YOU!!!!!!!!

Oraklet JetEye Opsat: 2005-08-25 12:01:54
Min stemme: 7,5.
Et udemærket album, men heller ikke mere. Hvis det ikke havde været for originalbesætningen havde albummet ikke fået så høj en karakter.

metal man Opsat: 2008-04-17 23:58:10
Ja så er det 10 år siden Kiss udgav et album med nyt matriale,og der er heller ingen planer om at udgive en ny skive. Nej det omrejsende penge cirkus vi kalder Kiss, er åbenbart godt tilfredse med at spille en setliste fra 1977 i 10 år,og gør et stort nummer ud af at de tilføjer et par "nyere" numre som "Tears are faling"(1985) og "unholy"(1992)??????.
Har selv været stor Kiss fan men har simpelhen mistet respekten for dem,og gider hverken at bruge tid eller penge på at se dem live i forum på deres uendelige farewell tour.

Udgiv noget nyt eller stop.