Mark Stanway:  Keyboards
Mickey Barker:  Drums
Tony Clarkin:  Guitars
Wally Lowe:  Bass
Producer:  Tony Clarkin
-=MP=- Karakter: 9/10

Efter "Vigilante" troede jeg aldrig at Magnum ville lave en RIGTIG fed skive igen, men for fanden hvor har jeg taget fejl. Mine Damer og Herrer her, snakker vi virkelig om et mindre MESTERVÆRK, her er IKKE et eneste dårligt nummer at finde, alt er virkelig i TOP. Magnum er blevet lidt hårdere at høre på, men stadig med masser af keyboard, store omkvæd, flot production osv. Her er alt fra de typiske Magnum sange til de mere Rock'n Roll agtige blues Rock sange, og de storladne ballader, kan kun sige KØØØØBBBBBBBBB, I bliver IKKE skuffet...Og så er den endda fra 1994????????????
2005-07-30 07:22:11

Scandinavia Opsat: 2005-08-02 12:37:41
Én af de få MAGNUM skiver jeg ikke ejer...Har dog nærlyttet 5 af sangene og hmmmmmmmm - Den skal godt nok være MEGET billig før jeg ofrer mine penge her...

MA Opsat: 2005-08-02 12:47:40
Lyt til 'The Tall Ships' som er hele pladens pris værdig... Som sand Magnum BØR du overveje et køb. Ikke dermed sagt at det er en klassiker (8/10)

Scandinavia Opsat: 2005-08-02 12:53:48
Ja, det er den der "You're The Voice Try An' Understand It"-agtige sang der starter med moderne trommer og Lap Steel Guitar og det hele...Lytter til den i skrivende stund...Well, jeg må sgu' nok indrømme at jeg er en MEGASUCKER for deres "On A Storyteller's Night/Vigilante/Wings Of Heaven" skiver og hører desværre ik' så meget i den stil på de 5 sange jeg har herfra...Meeeen, kender jeg mig selv ret, så står den lige rundt om hjørnet i den dersens gode butik og i morgen er der sikkert en eller anden samlernørd der ik' ku' la' den stå alligevel...Hehe

MA Opsat: 2005-08-02 12:57:44
That's the spirit... ;o) NB. Mad er i øvrigt stærkt overvurderet! Kan derfor snildt streges i budgettet :oD

Scandinavia Opsat: 2005-08-02 13:01:24
Ja!! Og især da jeg får gratis mad på arbejdet!! Hehehe - More money to spend on priceless CDs!!! Hahaha

-=MP=- Opsat: 2005-08-02 14:59:58
Hørte den igen på arb. idag, og for fanden hvor er den fed, her har de jo virkelig oppet sig igen, og har lavet noget kvalitetsmusik, jeg er sgu solgt,FED skive...

Scandinavia Opsat: 2005-08-12 14:51:33
Nåååå....Så skete det....Samlernørden omtalt ovenfor bevægede sit luksuslegeme ned på gadehjørnet og fik endelig dette album købt...Omend ik' andet, så bare som fyld...Har dog netop lige smidt den på, så vender tilbage når den har snurret et par runder...

Scandinavia Opsat: 2005-08-12 15:29:05
Nærmer mig så småt slutningen på CD'en og JO! Det er da godt, som med det meste fra disse fremragende POMP rockers...Jeg er især glad for at de er vendt tilbage til midt80er stilen, her i 1994....Muligvis også derfor du sammenligner den med "Vigilante", -=MP=- ??? I min verden er "Vigilante" dog at sidestille med den hellige gral, så jeg er altså ikke enig med dig i at vi stilmæssigt er i samme klasse, men kan godt fornemme de er på vej tilbage til 80erne her...FEDT!!! Sjovt nok synes jeg faktisk, at de numre jeg havde i forvejen, er de absolut værste herpå (dog ik' decideret dårlige) og uptempo numrene, som er MEGET hårde for en MAGNUM standard, er faktisk dem som tænder mig allermest! Overall, ik' deres bedste udgivelse, dog heller ik' deres værste....Stjerne 3-kløveret (Storytellers Night/Vigilante/Wings Of Heaven) er endnu ik' tilnærmelsvist overgået!! Heldigvis er jeg dog positivt overrasket her!! Kan man egt. blive andet når det gælder MAGNUM??? :)

-=MP=- Opsat: 2005-08-12 15:36:49
Argghhh, alle skiver er jo ikke lige fede med Magnum, og nogle har jo næsten været skuffende.Ang. 3 kløveret, så giver jeg dig selvfølgelig ret med "Storytellers Night" og "Vigilante", men synes klart at den slå "Wings Of Heaven". Skiven her er jo meget afvekslende, hvilket jo er sjældent fra Magnums side.Giv den nogle flere snurreture, og du vil forstå hvad jeg mener.:)

Scandinavia Opsat: 2005-08-12 15:44:19
Det vil jeg love dig!! Personligt mener jeg at "Wings..." var ret så fed (egt. også "Goodnight L.A.", men det er en anden historie)...Synes bare jeg er blevet vant til at blive fanget af MAGNUM ved første gennemlytning, men det er ikke sket her endnu....Jo! Ved nogle af sangene, vil jeg sige!! Meeeeen, eks. en sang som "The Tall Ships" tæller langt ned i min verden (Undskyld, MA!!!)....Ved godt det lyder dumt, det her, men synes faktisk den fedeste sang er "On Christmas Day"! :)

Scandinavia Opsat: 2005-08-12 21:25:46
Ja, så spinner den for 3de gang idag og ja da...Det er et helstøbt album, som altid, når det gælder MAGNUM, men synes nu stadig ik' vi er lige så højt oppe at flyve som i 80erne...Der er for meget afveksling her...Det kan som sådan sagtens være en stor styrke med afvekslende materiale, men bare ik' lige her...Før jeg blir' direkte misforstået, må jeg hellere sige at jeg faktisk synes albummet er fedt i sin helhed...Især som baggrundsmusik til alle mulige andre aktiviteter end dybdegående lytning, men sådanne albums skal der også være plads til! Nå, før jeg roder mig ud i al for megen upopularitet (MP??? - Hahaha), så må jeg hellere indse at dette faktisk er et ret godt album som har fortjent en høj karakter! Ik' min favorit med MAGNUM, men siden jeg nærmest elsker ALT de har udgivet, så får dette album selvf. også en høj karakter herfra!!! Supergodt, men kunne ha' været bedre!

Scandinavia Opsat: 2005-10-05 21:20:42
Godt genhør her! Den minder nu stadig overhovedet ikke om "Vigilante", ifølge mine ører...Det er langt hårdere og mere bluesy herpå... Meeeen, solidt og godt!

Scandinavia Opsat: 2005-10-10 08:48:12