Dizzy Reed:  Keyboards, Percussion
Duff McKagen:  Vocals, Bass
Gilby Clarke:  Rhythm Guitars
Matt Sorum:  Drums
Slash :  Lead Guitars
Sixxgunner Karakter: 10/10

GNR fantastiske ´91-92 World tour på DVD, jeg troede næsten ikke mine egne øjne da jeg fandt den på nettet, for et par år siden. Den har jeg ventet på længe. En kanon koncert på et par timer, med fuld knald på Axl, Slash og de andre gutter. Ingen af dem står på noget tidspunkt stille på scenen, og er flere gange under showet i garderoben for at skifte tøj. Sådan skal det gøres. I mine øjne taber bandet på ingen måde tempo under koncerten. Vi får hele rækken af fede hits, og Slash får også lidt hendrix med ind i hans solo der senere går over i Patience. Numre som Bad opsession og Double talkin´ Jive, er nok nogle af de numre der fungerer bedst for drengene, live! 10/10!!!
2004-11-09 11:09:36

Motley Opsat: 2004-11-09 21:46:28
Ja for helvede. Netop, de 2 sidsnævnte sange herpå gør hele dvd'en seværdig!

Norge Opsat: 2005-07-12 17:14:15
Så har jeg omsider fått sett disse dvd`ene fra Guns N`Roses Japan turne i 1992. For et show!Jeg har lenge ønsket å se denne konserten fra deres storhets periode og ble absolutt ikke skuffet. De store høydpunktene fra denne filmen er selvsagt " Civil War ","November Rain ", og " Welcome To The Jungle ". Fantastisk konsert og den fortjener en klar 10`er

Straycat Opsat: 2005-07-12 20:24:33
Jeg synes at disse DVD viser et FULDSTÆNDIG udbrændt G'N'R!!! Mener også at det er et af de sidste shows på deres Tour... og man er ikke i tvivl om at de bare vil hjem og slappe af!!! Bare se på Duff... det er sgu en fuldmoden Junkie!!! Næ du... man skulle istedet have udgivet noget fra starten af deres tour, så man kunne se dette fantastiske band som i deres prime!!!!!!!!

Sixxgunner Opsat: 2005-07-13 11:11:32
Hørt Stray, giv os noget uden japsere der ikke kan teksten, hahaha..