START
SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100
TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Beskrivelse
aslarsen | Karakter: 3/10 |
LORT.... En ordentlig gang "skriger" musik... Hvis det ikke var fordi der var tekster med i coveret så kunne man jo ikke forstå hvad der bliver sagt... En skive som helt sikkert kommer til at stå og samle støv hvis den ikke bliver solgt... Eneste plus på skiven er "Planet Caravan" (Black sabbath Cover) som de dog ikke for ødelagt...
2005-04-23 09:05:56
Scandinavia | Opsat: 2005-04-23 11:28:25 |
Kunne ikke være mere enig!! | |
|
Aslarsen | Opsat: 2005-04-23 11:48:42 |
Hey scandinavia er enig med mig... Det er stort.... Kryds i kaldeneren... | |
|
Norge | Opsat: 2005-04-23 14:09:29 |
zzzzzzzzzzzzz elendig. | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-04-23 15:14:53 |
Hahahahaha, Aslarsen...Er nu ofte enig med dig, bare ik' når det drejer sig om HAMMERKNALD...PANTERA solgte fuldstændigt ud her... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-04-23 16:33:02 |
Enig, Det bedste Pantera findes på deres første skiver tilbage i 80'erne, resten er sgu skidt... | |
|
Motley | Opsat: 2005-04-23 17:43:51 |
Her stod jeg også af, men må nok bøje mig i støvet og sige at sang nr. 2, 3 er ekstremt fede synes jeg...men er fuldsstændig enig med at det er, i stor stil, en total smadder cd.... | |
|
Cover | Opsat: 2005-04-24 07:27:18 |
Hallo, det er sgu da 1 fedt album...og det er ikke "skriger" musik, det er "In Your Face" og det er fedt....Phil har sgu da 1 fed stemme og Rex,Vinnie Paul og Dimebag(R.I.P.) styre alle deres instrumenter for hårdt.....yeah! | |
|
Mess | Opsat: 2005-04-24 17:34:56 |
Pantera er et af de største bands indenfor thrash og vil altid være det. FDB er meget mere smadder-agtig end de første albums, men det sparker stadig røv. Det er i hvert fald min favorit sammen med The Great Southern Trendkill, efterfølgeren, som er MINDST lige så smadderagtig! | |
|
Motley | Opsat: 2005-04-25 08:48:17 |
Pantera har sgu da aldrig spillet thrash synes jeg...Cowboys var banebrydende, men på VULGAR begyndte "smadretheden" og på FAR var den fuldbragt....det er jo ren smadder mig her og der på den skive...Lyder som en omgang bunkepul i en sildetønde... | |
|
Cover | Opsat: 2005-04-25 19:34:24 |
Vulgar Display Of Power betød lige så meget for Pantera, Som Master Of Puppets Gjorde for Metallica, Hvilket Ikke Siger Så Lidt....! | |
|
Aslarsen | Opsat: 2005-05-10 17:31:04 |
Det her er nok det værste køb jeg har gjordt i år til dato.... | |
|
Straycat | Opsat: 2005-05-10 20:34:56 |
Dette er en fantastisk skive!!!!!! et mesterværk!!!!!!!!!!! 10/10 | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-05-11 04:10:41 |
Straycat, du må da have drukket sulfo med appelsinsmag, denne skive stinker laaanngggtt væk... | |
|
Straycat | Opsat: 2005-05-11 06:09:51 |
Alt på denne skive er så gennemført sublimt! Albummet er en milepæl for denne genre!!!!!!! | |
|
Cover | Opsat: 2005-05-15 07:50:58 |
SÅDAN!!!!! | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-05-15 07:52:28 |
Ja...Velkommen til de satans 90ere...E L E N D I G T !!!! | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-07-07 18:30:31 |
Albummet er noget rodet, produktionen halter og Anselmo irriterer mig. Når det er sagt, så kan musikerne deres kram, specielt guitar og tønder er imponerende. But still, deres tidligere var nu bedst. 6/10 | |
|
Severinus | Opsat: 2005-07-24 10:36:13 |
Tjah... Nu gider jeg heller ikke alt jeres power metal-bæh... Det er sgu mere ensformigt end grindcore! Meh... Hammerfall er elendigt... 8) Så kan I sgu lære ikke at tale grimt... |
|
|
Chris | Opsat: 2005-08-09 09:53:48 |
Langt fra optimalt. Indeholder dog et par fede riff her og der, men ellers støj. 5/10 | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-18 18:49:32 |
Du skal stadigvæk ikke høre på dem Stray... 2nd best metal album EVER!!! 10/10 |
|
|
sixxdog | Opsat: 2005-12-18 19:39:48 |
Havde han ikke et bor oppe i røven på det oprindelige cover? | |
|
Dennis Post | Opsat: 2005-12-18 21:22:15 |
...Det har jeg sgu´ikke hørt noget om Sixdog, men det minder meget om historien med det første Type O Negative cover, der eftersigene skulle være Peter Steele med alle ti fingre i egen mås! ...Det lyder ellers forfriskende med begge dele...yikes !!! |
|
|
sixxdog | Opsat: 2005-12-18 21:28:51 |
Jeg har lige fundet det: http://www.sleazeroxx.com/censored/far.shtml GrinEr..! |
|
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-12-18 22:23:25 |
Rædselsfuldt! Det er uudholdeligt at høre på.... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-12-18 22:28:13 |
Ja tak!! | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 16:17:16 |
Fyh for helvede nogle af de kommentarer I kommer med. :D :D Pantera bliver nødt til at blive flyttet ind på Darknation, hvor der er ordentlige "lyttere" ;) Istedet for jeg lige skal tjekke om det er min far og hans venner, der har lusket ned til min computer og har glemt at slukke for Creedence Clearwater Revival... |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-21 17:42:32 |
Right on Severin! Så ka´ i Starship/Michael Bolton/Winger elskende spassere sgu´lære det!!! | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 17:53:48 |
:D Hehe.. Tjah... Jeg kan nu sikkert også godt lide det de hører, men jeg kan uden problemer også snuppe det nye. Lyttede lige til PanterA's The Great Southern Trendkill idag... Den skal jeg lige have smidt ind på Darknation engang. Kæft det band styrede! | |
|
-=MP=- | Opsat: 2006-03-21 18:03:15 |
Husk nu at de startede som et glam band.:-) | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 18:04:42 |
Er jeg udmærket klar over... :) Van Halen lavede også et af verdens dårligste numrer "Jump", men det har jeg nu efterhånden tilgivet dem ;) |
|
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 21:23:20 |
Det var vel egentlig også power metal, de spillede? | |
|
Sixxgunner | Opsat: 2006-03-21 21:51:29 |
Klap dog i med de latterlige kommentarer Post, du er da nok den på hele RN med den ringeste musiksmag. Klovn... Starship styrede hitlisterne, Bolton var et musikalsk geni og Winger var tøsernes våde drøm, fornemmer jeg en vis misundelse. | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 22:07:19 |
Tjah... Så længe det ikke er black metal, nu metal, hair metal eller latterlige power metalbands som f.eks. Hammerfall, så vil jeg ikke udtale mig om dem. | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-21 22:08:26 |
Og så synes jeg for resten, at det er i orden, at visse folk får noget tilbage i snylten dette sted. Der er jo den historie med sten i et glashus... | |
|
Ratt | Opsat: 2006-03-21 23:11:15 |
Hvad er der galt i Black Metal synes du Severin ?? | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-22 06:32:47 |
Ha ha! Trådte je Sixxgunner over tæerene?? Skal jeg puste..:-D!!! | |
|
KimG | Opsat: 2006-03-22 07:42:06 |
Hov hov, Severin - nu skal du liiiige lade være med at trashe HammerFall!!! | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-03-22 08:29:14 |
Starship, Bolton og WInger??? Hahaha!!! Styrede hitlisterne...men hvornår fanden er dét blevet fedt? Me & My hærgede jo også hitlisterne for nogle år siden, det gør dem jo ikke mindre vamle :D Winger var en flok wannabe's der spillede homoheavy, og hvis Bolton bare er i nærheden af at være et musikalsk geni, så skal du sgu have pengene tilbage fra konservatoriet, makker. Posten har en fed smag, men det er jo netop hvad det er, smag. Mess with the postman, and u mess with the dog.. |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 08:36:37 |
Vor herre bevars... | |
|
KimG | Opsat: 2006-03-22 09:02:50 |
Tak... :D | |
|
Whitesnake | Opsat: 2006-03-22 09:08:17 |
Sixxdog lige her synes jeg netop, du er alt for præget af din egen smag. Bolton lavede sgu klasse musik i starten af karrieren. Ja faktisk de 4 første udspil. Og JA Starship styrede hitlisterne og det med god grund (hvis man er til den stil altså!). Melodimaterialet er i top, ligeledes er deres rytmesektioner. Selv en så speciel sang som "We built this City" er godt skrevet og meget fængende, synes jeg. Jeg kan sagtens se, hvorfor de bands ikke tænder dig, men det´gør dem nu ikke til dårlige bands alligevel!! | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 10:07:57 |
Er fuldstændig ligeglad med hvad folk mener om omtalte kunstnere...(IMO er hverken Starship, Bolton eller Pantera 5 potter pis værd...derimod er Winger sgu fede...) Anyway, folk kan mene hvad de hvil, men når sixxdog skriver: "Mess with the postman, and u mess with the dog..", så er der sgu dømt blå stue... HA HA HA...hvor latterligt! Grow up! |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 10:09:05 |
Ups...vil, ikke hvil :-) (he he, take a nap) |
|
|
KimG | Opsat: 2006-03-22 10:35:46 |
Hvad har I gang i??? Det er da fuldkommen individuelt om man synes at Michael Bolton, Pantera eller Starship har lavet god musik. Men at sige, at bare fordi en gruppe hærger hit-listerne, så er de super-gode, er vist lidt af en overdrivelse... Whitey: Når du siger at Starship styrede hitlisterne med god grund, vil du så også mene at fx. Me & My styrede hitlisterne med god grund??? I hope not... |
|
|
Whitesnake | Opsat: 2006-03-22 10:42:10 |
Hahaha nej selvfølgelig ikke! Jeg kan ikke udstå Me & My. Jeg har aldrig sagt, at det er et kvalitetstegn "at styre hitlisterne". Det behøver dog ikke være modsat, og jeg mener personligt, at Starship fortjente deres succes. Individuel smag skal der selvfølgelig være plads til:-) Respekt for det! Men musikkerne behøver skam heller ik være dårlige, fordi de laver blød musik! Dermed burde man også i det mindste at kunne se, at Michael Bolton faktisk er en dygtig musikker (whether You like him or not!!). | |
|
KimG | Opsat: 2006-03-22 10:50:36 |
Puha, så kan jeg godt tørre sveden af panden... :-) | |
|
Whitesnake | Opsat: 2006-03-22 10:58:46 |
Ja da:-) Men det var nu også en lidt sjov antagelse. Du sammenligner med et helt tilfældigt band, som absolut ikke minder om Starship. Der er jo tusindvis af bands, som har haft succes, og det gør jo ikke, at jeg kan lide alle de bands!! Det er absurd! Meeen jeg tror nu heller ik, du mener det så alvorligt:-) Og så lige en ting mere... Jeg hører altså også andet end Starship hehe! |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-03-22 11:16:33 |
HAHAHAHAHA....Sixx, ved godt du er fan af STARRATS, meeeeen, er dette ikke at straekke din begejstring?? Jeg mener, saadan ligefrem at kysse mandlig bagdel?? :) Og ang. ME & MY, saa var der saa fede....HAHAHAHA ... Nej, kna sgu' da ikke udstaa det skidt, men vil dog altid vaere stolt af at ha' kastet en af deres dansere over et bord engang i en herre brandert... Hehe.... STARSHIP er da for fedt!!! Hvad er der nu galt med lidt 80er nostalgi??? Naaaaa ja! I fik at vide at piger ikke taender paa nakkekost, saa derfor er det forbudt at ku' li' "Wimp Rock" as you put it..... NU forstaar jeg... PANTERA er bare saa fede.... Jeg maa straks rykke den af... |
|
|
Sixxgunner | Opsat: 2006-03-22 11:43:38 |
Ingen tvivl om at definationen af succes ikke blot handler om no.1 placeringer men også kvaliteten af musikken, ikke mindst hviklen tid bandet debutere på. Jeg trr nok hurtigt vi kan blive enige om at Me & My´s succes var tvivlsom, men derimod har Starship nogle kæmpe 80er Rock/pop hits på bagen, bla. "We built...", "Sara", "Nothing Gonna Stop Us Now", Wild Again", It Ain´t Over", jeg kunne blive ved.... | |
|
RenisseD | Opsat: 2006-03-22 11:47:42 |
Kort sagt: Starship leverede klassikere, det kan man ikke just sige at Me & My gjorde... Derfor en nærmest grotesk sammenligning!! | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-22 12:32:19 |
Hold så kæft hvor er i nemme :-D Det er skægt at man bare skal trykke på de rigtige knapper for at få jeres pis i kog!!! Lad dog være med at svine Sixxdog bare fordi han har en gude-musiksmag!!! ;-D |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 12:44:33 |
For mit vedkommende har det intet med hans smag at gøre... :-) | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-03-22 13:21:01 |
Damn hvor er i kedelige! Man kan ikke engang fyre lidt sarkasme af, uden man skal fremhæve 'barnet i sig selv'. Er der nu noget galt med at være barnlig? Warrior aka 'bedstefar', er det ikke træls at være så moden? Scan# Jeg er omskåret, og kysser rotterøv any ol' time :D Og hvad mener I? Me & My lavede da klassikere på samlebånd! Hvad med 'Dub-i-Dub? White# Ja selvfølgelig er jeg præget af min egen smag (hvad end det betyder), men der skal virkelig holdbare argumenter til for at jeg kan tage musik som det omtalte alvorligt. Og nej, jeg kan ikke høre genialiteterne i hverken Bolton eller Starship (mit forhold til Winger er en rendyrket fordom, uden saglig belæg), og det selvom jeg har lavet musik i snart 20 år. Smag er et diffust begreb, og kan i langt de fleste tilfælde ikke diskuteres - men det gør vi jo så alligevel. Nå ja, Pantera har jeg et noget ambivalent forhold til, men jeg tager dem ganske seriøst, bare fordi de ikke appelerer til laveste fællesnævner. sixxchild |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 13:42:38 |
Jeg er sgu ikke specielt moden :-) og kalder du mig bedstefar en gang til stopper jeg 100 gram hønsesalat op i næsen på dig og holder dig for munden. Så ka' du lære det! :-) Selvfølgelig er sarkasme og lidt sjov i trådene sgu da også helt fint (Jeg plejer også at være med på den værste - ikke noget der...), men for mig virkede det bare som om der blev suttet gevaldigt røv (og jeg var vist ikke den eneste der opfattede det sådan :-)), og mit indlæg havde INTET med diskussionen om Starship, Winger, Pantera og Bolton (og senere også Me & My gud dødeme) at gøre... Men hey, har jeg misforstået noget - så sig til! Men jeg kender dig efterhånden ret godt, som en seriøs debatør...både når vi er uenige og det modsatte...Derfor undrede det mig lidt... |
|
|
Ratt | Opsat: 2006-03-22 13:45:23 |
Pantera mangler meget musikalsk set, blandt andet det at udfordre sig selv meget mere end de gør rent musikalsk, de har nu spillet musik i snart 20 år og har stadigvæk ikke lavet noget nævneværdigt total fed tråd der virkeligt rykker RØV !!!! | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-22 14:16:43 |
Jeg er rystet Don D!!! Det må være den ultimativt dummeste bemærkning nogensinde!!! | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-22 14:22:40 |
Don D>Det jeg hovedsageligt har imod black metal er den ofte latterlige produktion, der åbenbart skal forestille at være charmerende. Udover det, synes jeg ikke, der er noget fedt lydmæssigt at hente, hvis det bare er lige ud af landevejen. Der synes jeg deres fætter i dødsmetal, kan lave meget bedre musik uden at være kedelig. Din kommentar om manglende tråd i PanterA bliver jeg nødt til at slå hen, da dårlig guitar og PanterA/Dimebag ikke kan være i samme sætning uden man er komplet idiot. At du så heller vil høre rent guitar-onani er din egen sag. Dimebag lavede nogle af verdens mest groovede riffs ISÆR på The Great Southern Trendkill samtidig med, at han kunne gøre det som folk påstår Tom Morello gør (at være eksperimenterende med lyd osv.) og så samtidig være lidt af en virtuoso. Udover bare Dimebag var selve struktureringen af mange PanterA-sange med til at inspirere mange moderne metalbands som f.eks. Lamb of God, der har et godt sammenspil mellem guitaren og trommerne, hvilket man sjældent har hørt i metal siden Deep Purple. Og ja... Hammerfall er et dybt godnat-band og ville være det sidste power metal-band, man skulle anbefale til nogle, der har lyst til at prøve genren. |
|
|
Ratt | Opsat: 2006-03-22 14:28:47 |
Det synes jeg nu ikke det er, hvad er det der er så fedt ved Pantera som absolut ikke har udviklede sig... | |
|
KimG | Opsat: 2006-03-22 14:41:21 |
Naaaarj, man vil vel altid anbefale de bands, man selv synes om - og eftersom jeg foretrækker HammerFall fremfor fx. Helloween så vil jeg da altid anbefale dem... | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-22 14:46:47 |
Nej... Smag er jo éns egen og jeg har da også hørt langt værre bands end Hammerfall... Og Don D> Tjah... Smag og behag og black metal sutter bag ;) |
|
|
Severin | Opsat: 2006-03-22 14:57:30 |
Don D> Hvad mener du for resten med, at de skal udvikle sig? Jeg kender sgu mange bands, der har udviklet sig fra deres gamle lyd som f.eks. Metallica, men det har sgu bestemt aldrig været godt!!! PanterA har holdt sig inden for deres genre, men der er STOR variation på deres albums både i produktion og stil. PanterA startede ud som power/glam band og blev derefter et groove metal band. Er det ikke en udvikling? Deres første groove metal-album var Cowboys From Hell, der stadigvæk bar lidt præg af deres power-fortid især på Phil's vokal. A Vulgar Display of Power var lidt mere rent hardcore og er personligt det album, som jeg kan lide mindst. The Great Southern Trendkill bringer PanterA op på et andet plan, hvor der bliver blandet små dødsmetal-elementer ind og Phil begynder at få en mere rug stemme der går udover den rene sang, men som forbedre hans skrig. Det er nok mit yndlingsalbum, da det nok har været den skive, der har inspireret Lamb of God mest. |
|
|
sixxdog | Opsat: 2006-03-22 17:26:42 |
Men hey, jeg blev sgu nød til at kommentere dette infantile udbrud: "Klap dog i med de latterlige kommentarer Post, du er da nok den på hele RN med den ringeste musiksmag. Klovn..." - Så må man kunne ta' hvad der kommer, ligesom jeg selv kan ta' peber i rigelige mængder ;) Og så er jeg ved at være træt af den arrogance der efterhånden viser sig hos det såkaldte 'modne' publikum, mange steder på nettet skal man lægge ører til det selvhøjtidelige "AOR folk", der partout vrænger næse af alt der bare har lidt hår på nosserne. Britney Spears bliver jo ikke til feee rockmusik, bare fordi der kommer lidt guitar indover :D Take a chill pill, verbale tæsk kan være sundt.. |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-22 18:37:06 |
Fair nok, sixx...men jeg mener det med hønsesalaten :-) | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-03-22 19:21:35 |
Hønsesalat kan være lækkert nok, hvis bare den er hjemmelavet :) Men det med næsen lyder kinky! | |
|
Sixxgunner | Opsat: 2006-03-22 20:43:17 |
hva i alverden har det nu med arrogance at værne om sin efterhånden forkastede musiksmag(Softnation.dk, pak da sammen!), næh jeg er så men bare træt af små smarte kommentarer fra henholdsvis posten om diverse bands han har set sig misundelige på, bør jeg nævne Nelson??? Glem det, folkens, det er jo tilsyneladende forbudt at sige sin uforbeholdne mening om folk.... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-23 08:45:44 |
I CAN`T LIVE WITHOUT YOUR LOOOOVE AND AFFECTION..... Du er godt nok et tudefjæs Sixxgunner.. Slap dog af vatnisse... Du har åbenbart svært ved kunsten at læse imellem linjerne, men det er desværre konsekvensen af at man hører for meget Winger, Starship, og Nelson....ha....ha...ha....ha...ha!!! |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-03-23 10:01:24 |
Starship og Nelson kan du godt pisse på, men Winger? Heey, tjek det ud du!! I hvert fald den sidste, "Pull", er der sgutte meget "homoheavy" over...Kender du ikke Reb Beach? Feeed guitarist... Anyway, GOD KONCERT I AFTEN!!! Hvor er det dog NEDEREN jeg ikke kan komme... |
|
|
Sixxgunner | Opsat: 2006-03-23 10:20:30 |
Kald mig hva du vil, dennis skovl! Den største kunst er sgu at holde dine lamme kommentarer ud, hvor fanden er sagligheden?? Du har jo tilsyneladende ingen forstand på hva du taler om, fjols.... | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-23 10:21:23 |
Reb Beach er slet ikke tosset....I WHITESNAKE..:-D | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-23 10:51:07 |
Det kan godt være Sixxgunner, men at du kan tage et par kommentarer om en flok pop-grupper som et personligt angreb er sgu´topmålet af latterlighed.. And it´s "MR. Fjols" to you!!! | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-23 10:54:01 |
Og i øvrigt Sixxgunner...Skulle Sixxdog også sidde og tude over han er blevet truet med hønsesalat i næsen??? Get over yourself!!! (...og gro nogle bollehår) | |
|
Scandaustralian | Opsat: 2006-03-23 15:17:36 |
No need to get in an uproar here....I mean....Hahahaha...Nej, Okay, sixx, min kaere ven fra rottebyen, slap lidt af med de vilde udbrud...Meeeen, paa den anden side, Postmand Dennis, du er sgu' heller ik' den mest aabne musiker jeg kender til.....Jaaaa, velkommen i klubben, men, HALLO!!! Behoever musik noedvendigvis vaere stemt ned til C og lyde som Zakk Wylde (STARRATS) for at vaere fedt? NEJ!!! TVAERTIMOD!!! Slap nu lidt af med jeres wannabe trendy tendenser, ik'... Saa fedt kan det da heller ik' vaere at tilbede 90erne???? Naa, men, snup en pils, fyr en fed, elsk verden osv., men musikalsk onani hoerer sgu' til paa konservatoriet... Ved du hader ham, men i mere end bare en forstand, saa ville du ikke vaere her idag, hvis ikke for Cecil Cornelius Deville.... (To get it straight: NOT ONE O' MY FAVES) |
|
|
Sixxgunner | Opsat: 2006-03-23 19:59:27 |
Ok, MR. Fjols, du er tilsyneladende bidt af det her, men smidt du nu tilbage på ARTO sammen med dine ligesindende. | |
|
Trooper | Opsat: 2006-03-23 23:00:50 |
Love is in the air.... Her er det så jeg som tidligere fredsbevarende soldat, må bryde ind og bede jer om at tage jer sammen. K? Hvad faen blev der af den saglige argumentation, som vi alle havde travlt med at punke Rammstein, Judas aka alting, for ikke at kunne opretholde?? Det kunne være man lige skulle passe lidt sit glashus, hvis man vil undgå grimme rudekuverter fra glarmesteren. |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-24 06:47:43 |
Let´s just kill everybody..:-D | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-24 15:30:54 |
*listens to Type O Negative's "We hate everyone"* Og så kommer der PanterA på bagefter... |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-03-24 17:22:09 |
Jeg savner Rammstein og Judas..:-) | |
|
Whitesnake | Opsat: 2006-03-24 18:18:04 |
Trooper jeg vil sgu gerne tage din kommentar seriøs. Du har nemlig ret! Der skal være plads til sjov herinde (et must!), men denne side skal da mest af alt bruges til at anmelde musik! Jeg har da min andel af uvedkommende kommentarer her på siden, men denne omgang mudderkastning er sgu lidt for plat af os. De mange ligegyldige kommentarer på siden, bliver da også lidt irriterende at se på. Trooper igen har du ret (dit kloge hoved haha!)... Vi bør selv tage os lidt sammen! Men jeg citerer lige "judas priest (the king of heavy metal)"... Judas Priest "Live In London": "du er en nar du snakker om judas priest er dum den dvd er fed så hold kæft" Sådan en kommentar er ikke argumentation, og han skriver jo nærmest på et andet sprog! Hvis Judas og Rammstein kan holde en anden standard, så skal jeg nok lade være med at brokke mig. Ergo vi skal ALLE tage os sammen hahaha! Ej jeg skal da ik bestemme, hvad vi skal, men nu kender i så min holdning. Trooper styrer! |
|
|
Whitesnake | Opsat: 2006-03-24 18:18:54 |
Haha sikke en moralsk prædiken dér:-) | |
|
Sixxdog | Opsat: 2006-03-24 20:45:04 |
Men kan I ikke skelne imellem mellem useriøse/platte/sjove/provokerende bemærkninger og så de direkte stupide? Vi har vel allesammen gjort brug af førstnævnte, hvorimod der kun er én person (lille dreng?) der laver indlæg der kun er hovedrystende. Whitesnake kommer med et godt eksempel fra ham med de mange navne. Der skal sgu da være plads til lidt lir, hvorimod jeg ikke kan bruge usammenhængende, uforståelige og de virkelig åndsvage kommentarer til noget. Men han er heldigvis i undertal ;) Post# Jeg kender dig ikke og har aldrig mødt dig, men du ved jeg synes du er fed, og dine kommentarer er mere end velkomne i min verden - humor kan vel ikke overdoseres? Der er ingen grund til at være så stram i betrækket, så meget selvhøjtidelighed kan ikke være sundt.. Og nu vil jeg ryge mig en ordentlig bønne, og sætte mig hen i et hjørne og bare grine af mig selv :/ |
|
|
Scandaussie | Opsat: 2006-03-24 21:01:07 |
Naaa, men, back on topic: Dette album stinker alvorligt meget.... Her gik det hele galt og PANTERA blev sgu' aldrig de samme igen.... | |
|
Muddley | Opsat: 2006-03-24 21:07:19 |
Sixxdog...........Enig. Posten fører klart på point her. Sjælland - Jylland 27-12. Det er min score 'so far'. |
|
|
Muddley | Opsat: 2006-03-24 21:09:24 |
Hey Scand......kommer du til påskefrokost næste weekend.???? Nååh nej, du er jo satans langt væk. |
|
|
Scandaussie | Opsat: 2006-03-24 21:47:33 |
Hey kimse-daddy.... Ville sgu' gerne...Hvis i nu alle smider en 5er i puljen, saa daekker det jo naesten en billet hjem! | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-03-24 21:55:24 |
Tjaa Muddley, jeg er sgu nok i virkeligheden københavner fanget i en århusianers krop :O= for min score siger også 27-12! Loosen the fuck up :D On topic, så har jeg lige nydt 'Cowboys From Hell' idag, og dét er fandme en fed skive, der er blevet spillet alt for lidt her de sidste 15 år! Denne her skal stadig have 6/10 = godkendt |
|
|
KimG | Opsat: 2006-03-24 22:31:00 |
Det var ligegodt satans - Jeg har ikke talt efter for nyligt, men sidst jeg tjekkede stod det altså 132-0 til Sjælland (København) over Jyderne... :D | |
|
Severin | Opsat: 2006-03-25 07:07:38 |
Back on topic... Så er Støv-metalhoveder ligeså irriterende at høre på, som den nye bølge, der render rundt og disser Slayer, King Diamond, Deep Purple osv. Dette er heller ikke min yndlingsskive med PanterA, men TGST sparker så meget røv, at du ikke kan sige, at de begyndte at stinke med dette album. "Ej puha... Han lyder jo vred... Det kan jeg slet ikke håndtere... og hvorfor har han ikke klistremærker på klipklapperne og synger om alle de damer han vil danse med? Noget værrere skrigeri... Kan slet ikke håndtere den vokal, selvom det er noget som blues-musikken har benyttet i uendelige tider" grow up... |
|
|
Severin | Opsat: 2006-03-25 07:14:59 |
Den får for resten 7,5 herfra. "I'm broken"-riffet har Audioslave totalt ripped til deres "Cochise". Fuckin' Tom Morello, den lusepuster... "Slaughtered" er et af PanterA's federe numrer og nok det bedste på pladen. Især den sidste del af nummeret, der ikke er særlig typisk det gamle PanterA og lidt mere progressiv død. Superfede trommer og stor respekt... Black Sabbath-coveret er superfedt, og det er også et af mine yndlingsBS-numrer. Det negative jeg kan sige om pladen, er at den ligger sig lidt op af AVDOP-stilen, som personligt ikke er så glad for. Men der er masser af hints for hvordan de senere ville udvikle deres lyd og et par enkelte gode numrer. |
|
|
Posten | Opsat: 2006-03-26 14:17:36 |
Det´ingen gang løgn... Det lyder sgu´meget hen af hinanden! | |
|
sepultura | Opsat: 2006-07-15 10:55:49 |
Ja en god udgivelse, som dog ikke er min yndlingsskive med dem. Dog er der numrer, som Slaughtered, der viser en superfed udvikling til noget hårdere end det de præsterede med Vulgar Display of Power. 8/10 herfra. P.S. Så kan Phil sgu godt synge, bare ikke nær så godt som han gjorde på f.eks. Cowboys From Hell. |
|
|
Motley | Opsat: 2006-07-17 05:18:59 |
Han synger fandme ikke særlig godt på denne skive da....mere vrææææææææææl | |
|
Ratt | Opsat: 2006-07-17 12:53:08 |
Hmm, ja med dette udspil blev det et lille tilbage skridt for Pantera,hmm tror ellers godt de kan hvis de gider. | |
|
sepultura | Opsat: 2006-07-17 14:31:31 |
Jeg synes Vulgar Display Of Power var et tilbageskridt... OPRØR!!!! Men jeg mener det sgu... Cowboys from hell og The Great Southern Trendkill er nok mine yndlings. |
|
|
sixxdog | Opsat: 2006-07-17 15:56:24 |
Jeg synes de toppede med 'Power Metal' og 'Cowboys From Hell', 'Vulgar Display Of Power' var også fed nok, men de bare mindre og mindre fede derefter. Ikke at de nogensinde blev decideret dårlige. De første skiver de lavede har jeg desværre ikke, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Men denne her skal da ha' 7/10 |
|
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.