SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100

TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
![]() |
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Scandinavia | Karakter: 7/10 |
Straycat | Opsat: 2004-02-27 23:00:02 |
coveret er burde være en klassiker! hahaha | |
|
Motley | Opsat: 2004-03-02 23:00:29 |
Joey dimaio møder rambo på samme gade som Grim Reaper....Har ikke hørt musikken men coveret.....BVDR.... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2004-03-02 23:00:51 |
Maskingeværet/guitaren han står med er faktisk en rigtig spade han brugte live...Typisk 80er gimmick :-). Alice Cooper (All Hail!) har været med til at skrive noget af materialet, ellers er det melodierne som bærer hovedvægten og det holder helt ok...En stor sanger er han dog ik'... | |
|
RenisseD | Opsat: 2005-08-02 14:43:02 |
Ja, så ham med Alice Cooper i 1987 inde i KB-hallen, netop med denne spade!! Mener det var Kip Winger på bas og Ken Mary på trommer - Sikken et show!!! Købte allerede Lp'en umiddelbart efter(har fået den skiftet ud), for han er godt nok en kanon guitarist, med HELT sin egen stil!! Selvom numrene er delt op i 40%Ultra-Heavy og 60% AOR, så synes jeg personligt denne plade er rigtig god! Indrømmet at Kane ikke er den store sanger, men når man nu kender ham, så passer den jo fint ind i musikken. Produktionen synes jeg faktisk er en af Michael Wageners flotteste | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-08-02 15:30:50 |
HOW COOL IS THAT??? FUUUCK jeg gad godt ha' set dét legendariske line-up live!!! Det må ha' været en KÆMPE oplevelse!! Må jeg røre dig først??? Hahaha | |
|
RenisseD | Opsat: 2005-08-02 15:38:06 |
Har været til et utal af koncerter igennem årene men denne, samt Pretty Maids i Tivoli 1995 (der hvor "Screamin' live" albummet blev optaget) er nogle af dem som står klarest printet ind i hukommelsen... og mht. at røre.... så helst ikke, jeg er en anelse homo-fobisk - ha ha ha | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-08-02 15:49:25 |
Det er sgu' ok, du...Jeg nøjes med at glo lidt så... Ha Ha Ha | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-05 20:28:59 |
Nu håber jeg sandelig, denne skive lever op til sit ry - har lige betalt 16 EURO for den over eBay... | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-13 08:56:54 |
Puha, det var godt nok noget af en skuffelse... Kane spiller da en meget god spade, men sangskrivningen ku' altså godt være meget, meget bedre. Der er sgu ikke meget heavy over dette album, kun 'Out for Blood' lever en smule op til forventningerne og derfor kan det kun blive til karakteren 7/10. |
|
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-13 10:56:30 |
Tjah.. Smag og behag er jo en ting, men at påstå at sangskrivningen er dårlig, er da helt skudt ved siden af.. det er da vist mere stilen som overhovedet ikke passer til din smag! For folk som elsker Desmond Child stilen, er der masser af vel produceret guf at hente her... | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-13 11:16:57 |
Ja, det har du ret i - beklager. Jeg fik lige brugt det forkerte udtryk - der er naturligvis ikke noget galt med selve sangskrivningen, men "blot" at det i mine ører er ret så kedeligt... | |
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-13 13:44:37 |
KimG - hvis du fortryder købet, vil jeg gerne overtage den for det du har givet for den, samt porto for at sende den til mig naturligvis. Skriv til renisse@c.dk hvis det er... (en af mine venner er ret pjattet med den :-) | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-13 13:49:32 |
Okay, det skal jeg have i baghovedet - men den skal lige have nogle flere chancer her i weekenden, det kan jo være den vokser i takt med antallet af afspilninger... :o) | |
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-13 13:51:13 |
Altså, hvis det er på CD, for jeg har i forvejen en ekstra vinyl-kopi!!! :-) | |
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-13 13:52:25 |
Cool - tror altså den vinder... det gjorde den ihvertfald for mig i sin tid... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-13 15:51:20 |
Don't judge the book by its cover.... yes, yes...Den holder sgu', denne her... | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-20 15:14:38 |
Jeg har efterhånden lært at jeg skal holde mig langt væk fra de albums, som folk herinde kategoriserer som værende AOR, "lækker hard rock" og "dejlig, melodisk hard rock". Og hvorfor så det? Jo, fordi jeg efterhånden har fået investeret i nogle albums fra disse kategorier, som jeg bare synes er ret så kedelige (bl.a. Steelheart og Lee Aaron). Når jeg så støder på et album som dette, der er kategoriseret som værende "heavy rock", så bliver jeg altså skuffet! For det er da kedeligt som bar' fanden... Og der er da ikke en snert af heavy over det - jo, 'Out for Blood' er et OK heavy nummer, men da heller ikke mere end det. Og så ved jeg godt at jeg ikke bliver populær på mit næste udsagn, men jeg gør det nu alligevel... Jeg ville ønske at RenisseD havde skrevet "for folk som elsker Desmond Child stilen, er der masser af vel produceret guf at hente her" INDEN jeg havde investeret i det, for Child-fan bliver jeg bare aldrig. Han er i mine ører synonym for kedeligt, nosseløst, pænt-pladder-poleret musik, fuldkommen strippet for attitude. I min første bedømmelse var jeg vist lige lidt for rundhåndet med mit syv-tal... Det kan lige snige sig op på 6/10, men heller ikke mere. RenisseD# Hvis du stadig er interesseret i at købe denne skive, sender jeg gerne en mail til dig...? |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-20 15:31:02 |
Du ku' jo også bare ha' bedt om et par samples FØR du brugte dine surt tjente penge på så dyr en skive... Men ellers er det da rigtigt nok at kategorisationerne tit snyder! Hvis du prøver at definere hvad du mener med AOR eller Melodic Hard Rock, så ville det nok være lettere at komme med relevante anbefalinger... |
|
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-20 15:48:20 |
Da jeg beskrev stilen som 60% AOR og 40% Ultra-Heavy, var det set ud fra et AOR synspunkt (og det ku' du naturligvis ikke vide). Det var b.la. det indtryk jeg selv havde af skiven da jeg købte den i sin tid.. Syntes at "Outlaw", "Out For Blood" & "Full Pull" er betydeligt hårdere i udtrykket end det meste andet på skiven og det tog noget tid inden jeg ku' kapere disse... "Rock Doll" & "Gorialla" er jo heller ikke at betegne som ordinær AOR, men snarer MHR!! Er godt klar over, at det Heavy som forefindes her, slet ikke tangerer hvad DU betegner som Heavy, men ærlig talt, hvis det er Heavy du vil ha', så bør du ganske rigtigt holde dig langt væk fra AOR!!! Ja, skriv endelig til mig, vil gerne købe skiven!!! :-) |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-20 15:51:02 |
Enig! Dette kan ik' klassificeres som AOR eller MHR...... | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-20 15:52:05 |
Jo, set i bagklogskabens lys, er der selvfølgelig ting, jeg kunne have gjort anderledes, men sådan er det jo ofte. Med kategorierne "AOR" og "Hard rock" mener jeg bands som fx. Journey, Foreigner, Giant, Steelheart, Lee Aaron, Treat og Laos - faktisk er det primært bands som du, Scand, og Whitey udtaler sig særdeles positivt om ;-) Det er selvfølgelig fint nok, at I elsker den slags musik og giver udtryk for det i positive anmeldelser, men jeg har bare lært at tage de anmeldelser med et gran salt for min smag er bare anderledes end jeres. Og dér er hverken positivt eller negativt, det er bare en faktum. |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-20 15:53:48 |
Ja, det er jo selvf. også helt okay. Men du skal være velkommen til at få samples igennem mig f.eks., hvis du vil undgå flere "skuffelser". :) | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-20 16:05:41 |
Det lyder super, Scand! Jeg skal være den første til at indrømme, at det kan være hulens svært at putte musikken ind i kategorier hvor alle er enige om, at sådan skal det være. Jeg er af den overbevisning at hard rock er hårdere end ovenstående eksempler, og derfor kan jeg hurtigt komme på afveje herinde, da der er mange hard rock udgivelser, som er for bløde og pæne til min smag. Hvis man tager Heart's "Desire Walks On", Steelheart's "Tangled In Reins" og Mötley Crüe's "Girls, Girls, Girls" så er alle tre albums kategoriseret som værende hard rock... Det er jeg så ikke helt med på, men jeg har som sagt forståelse for, at kategorisering kan være en svær ting. |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-20 16:11:53 |
Helt enig...Tror de fleste kategorisationer herinde går efter et "80er syn", så i forhold til at Motley Crue dengang var "Metal" og senere blødere (Hard Rock), så ender de med at blive kaldt det herinde.... Motley vil altid være på vippen til nonsens i min verden, Heart er SLET IKKE Hard Rock - Der giver jeg dig ret! STEELHEART er dog om nogle indbegrebet af "Hard Rock" (Fra den tid) |
|
|
KimG | Opsat: 2006-01-20 16:18:28 |
Helt enig, Mötley Crüe har fra album til album bevæget sig mellem forskellige stil-arter, og det gør det jo ikke lettere at kategorisere dem. Men hvis du nogensinde skulle finde på at anmelde en af deres skiver, så tror jeg altså ikke at genren "Nonsens" kan godtages af NOGEN herinde! :-) Jeg vil helt klart også mene at udfra ovenstående eksempel, er Steelheart det mest korrekte at kalde for hard rock. |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-20 16:20:26 |
Hahaha :) Jeg er SIKKER på at 12-45 Motley bangerz'n'wankerz ville opsøge mig ganske uanmeldt og med MANGE baseballkøller....:) |
|
|
KimG | Opsat: 2006-01-25 15:27:06 |
RenisseD# Så er kanen i kassen... Eller sagt på en anden måde - Cd'en er hermed postet til dig :) |
|
|
RenisseD | Opsat: 2006-01-26 14:57:21 |
KimG- The eagle has arrived!! Thanx!! :-) |
|
|
Olfert | Opsat: 2007-12-21 22:31:23 |
Denne snurrer lige for første gang i lang tid... og det er ikke skidt. | |
|
RenisseD | Opsat: 2007-12-22 12:05:08 |
Totalt enig Olfert!! Den produktion er godt nok smuk!!!! | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2009-12-09 13:28:14 |
Særpræget cover, men synes sgu at musikken holder. | |
|
RenisseD | Opsat: 2009-12-09 16:38:43 |
Det glæder mig Sleazy D, for af en eller anden grund, har jeg bare en svaghed for denne skive!!! | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2009-12-09 18:07:30 |
For mig er den helt på højde med efterfølgeren, på trods af at det er 2 meget forskellige albums. Debuten er måske ikke så velskrevet og fintpoleret, som hans andet. Alligevel har dette album altså et eller andet der fænger mig. | |
|
Sbassman | Opsat: 2009-12-09 18:52:42 |
Albummet her koster en formue på E-bay og jeg måtte også punge ud for at få det. Er det så pengene værd? I don't think so. Jeg synes det på en eller anden måde er for primitivt. Hans guitar-spil imponerer mig ikke og sangskrivningen er heller ikke imponerende. Må tilstå at jeg heller ikke er den store tilhænger af de to Cooper skiver han medvirkede på. Efterfølgeren er til gengæld super fed. | |
|
Olfert | Opsat: 2010-02-23 19:02:54 |
Personligt foretrækker jeg også opfølgeren frem for denne men primitivt synes jeg ikke man kan kalde det. | |
|
Scandinavia | Opsat: 2010-12-13 17:55:18 |
Jeg sælger denne sjældne CD, da jeg ligger inde med to stk. Kontakt mig på rebellio@hotmail.com |
|
|
Jettfever | Opsat: 2010-12-13 22:33:11 |
Er sgu fristende, men tror jeg holder mig til min slidte vinyl... Glimrende og overset album i øvrigt! |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2015-04-20 15:28:17 |
Havde begge Kane Roberts albums på den anden dag da den stod på vinduespudsning herhjemme. Syntes at de begge holder, men de er meget forskellige. Kan godt lide den lidt mere rå stil på debuten, men den mere polerede efterfølger er også god. | |
|
RenisseD | Opsat: 2015-04-22 13:35:08 |
Er helt enig!! 2 albums jeg stadigvæk hører med jævne mellemrum!!! | |
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.