START
SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100
TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Beskrivelse
Jesse Stardust | Karakter: 10/10 |
Det her er en gudeskive! Ikke ik ét dårligt nummer - den er storslået over hele linien. Jeg anbefaler alle numre på Made In Heaven. Den er til et 10-tal, fordi den udover at indeholde fantastisk materiale også er fyldt med følelse. Pladen er dedikeret til Freddie Mercury (R.I.P) og er således udkommet efter hans død i 1991 og hver gang jeg sætter denne her skive på får jeg gåsehud - det er stort stort stort! 10/10 til verdens største band!!!!
2004-11-04 17:45:46
-=MP=- | Opsat: 2004-11-05 14:43:40 |
Enig med at den er stor og smuk, men det siste nummer, går det jo total New Age i den, langtrukkkkkeeeennntt, men OK det skal vel forestille at han forlader jorden og kommer i himlen.... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2004-11-06 22:57:13 |
Har ikke denne skive, men får jeg min dosis af r'n'r hvis jeg køber den?? Eller er det bare ballade wanking, hvad titlerne antyder??? | |
|
Muddley | Opsat: 2004-11-06 23:17:10 |
Har 2 af denne. Ved ikke rigtigt hvorfor, men det rykker sgu' ikke synes jeg. | |
|
-=MP=- | Opsat: 2004-11-07 11:32:11 |
Det er flotte sange, men måske en skive der er lidt for stille for nogen, men synres den er FED... | |
|
Jesse Stardust | Opsat: 2004-11-07 15:59:36 |
Der er ik meget rendyrket r'n'r på denne plade, så det er ik det du får NÅR du køber den. Storladne sange og ja, der er ballader, men det er så også de bedste af slagsen!! Jeg elsker denne skive. | |
|
Hairmetal | Opsat: 2004-12-02 22:59:52 |
Helt klart et af Queen's bedste albums. | |
|
aslarsen | Opsat: 2004-12-15 16:20:36 |
De overlevende medlemmer af det legendariske britiske rockband Queen drager næste år på turné for første gang siden forsangeren Freddie Mercurys død af AIDS i 1991. Sangeren Paul Rodgers fra det engang ligeså berømte band Free skal forsøge at udfylde Mercurys plads, og de første øvetimer sammen med ankermand og guitarist Brian May afslørede efter begges udsagn 'god kemi'. Fra marts kommer luften igen til at lyde af "We Are the Champions", "Fat Bottomed Girls" og "Radio Gaga". Turnéen skal foruden USA dække en række europæiske storbyer, og det ser ud til at være sikkert, at den oprindelige trommeslager Roger Taylor er med, mens det er mere tvivlsomt, om bassisten Brian Deacon spiller med. (frit hentet fra tv2.dk) |
|
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-01-27 17:31:23 |
Yiiihaaaa, så har jeg fandeme fået billet til Queen i Hamburg!!! | |
|
Al | Opsat: 2005-04-20 19:54:20 |
Jeg skal også til koncert i hamburg! Spørg da lige om jeg glæder mig!!! |
|
|
Norge | Opsat: 2005-04-22 12:44:38 |
Et mesterverk er hva denne plata er. Dedikert til den utrolige sangeren Freddy(R.I.P). Som Jesse sier så er det ikke et dårlig spor på denne skiva. OG, jeg får bestandig gåshud når denne skiva spilles | |
|
Al | Opsat: 2005-04-22 12:51:12 |
HELT enig!! Selvom der kun er 1 solidt rock nummer på, så holder hele skiven alligevel! Det bli'r aldrig kedeligt, med de stille sange! | |
|
Brian | Opsat: 2005-09-09 10:03:21 |
Virkelig solid skive. | |
|
The artist Formerly known as Brian ;-) | Opsat: 2006-04-06 20:59:36 |
Spekulerer stadig over hvad det 23 minutter lange bronus nummer skal gøre godt for ? Det minder om en tur ned af memory lane også alligevel ik "mystisk" |
|
|
aslarsen | Opsat: 2006-10-27 21:20:09 |
Efter en pause på 15 år er Queen gået i studiet for at indspille det første album siden Freddie Mercurys død. Guitaristen Brian May og trommeslageren Roger Taylor har rekrutteret den tidligere Free-sanger Paul Rodgers til at indtage Mercurys plads bag mikrofonen. Trioen turnerede i Europa og Japan i 2005 og besøgte Nordamerika tidligere i år. Det var den første Queen-turne siden 1986 og nu følger albummet. "Roger, Paul og jeg har været i studiet det sidste par dage og det kører bare. Det er meget anderledes end noget, Queen tidligere har lavet, men det lyder fantastisk i mine ører", fortæller May. Han oplyser, at bandet foreløbig har booket tre ugers studietid. "Det var egentlig kun meningen, at vi ville eksperimentere, men vi er allerede dybt inde i musikken og har noget ret fedt materiale. Det er virkelig spændende", tilføjer guitaristen. tv2.dk |
|
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-28 07:46:54 |
Hvad så med bassisten? Er han ikke med mere? | |
|
RenisseD | Opsat: 2006-10-28 08:22:48 |
Nope - han har meldt pas!!! | |
|
bcd | Opsat: 2006-10-28 11:10:51 |
Derfor burde det heller ikke hedde Queen + Paul Rodgers, men ja "Noget andet". Har hørt det de har lavet med Paul og nej tak der magler sku noget af "Freddie´s" indlevelse/ Føelse & Melodi i stemmen. De sku ha holdt sig til "Robbie" |
|
|
Al | Opsat: 2006-10-28 15:39:06 |
Til Robbie?? Er det en joke? Jeg syntes det er fedt at de laver noget nyt, og lad dem bare kalde sig Queen + Paul Rodgers. Det har jeg intet imod! | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-28 16:07:49 |
Jeg synes de burde droppe det 'Queen' pjat, og kalde det noget helt andet. Freddie Mercury var selve essensen af Queen, og desuden har de fire gutter været sammen fra starten. At indspille en ny skive 15 år efter, med både forsangeren og bassisten ude af billedet, og stadig kalde dem for Queen, er sgu for plat! Det lugter langt væk af money-release. Det svarer sgu da til at The Beatles i teorien kunne gendannes. Eller Gasolin' med en anden forsanger. Platugler!! Ved godt jeg lyder mavesur, men det er altså min mening om det. |
|
|
Motley | Opsat: 2006-10-28 16:12:09 |
Enig, lyder mere og mere som Guns and Roses | |
|
Al | Opsat: 2006-10-28 20:51:18 |
Overhovedet ikke enig. For "true" Queen fans var Queen mere end kun Freddie Mercury. Selvfølgelig var Freddie da en vigtig del, men det er jo netop derfor de kalder sig Queen + Paul Rodgers. Og det har ikke en skid med penge at gøre. Det er bare dét Queen fans har ventet på. | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 10:10:14 |
Det ændrer ikke ved mit udsagn. Der er kun halvdelen af Queen tilbage, så det har sgu ikke meget med Queen at gøre i mine øjne. | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 10:10:15 |
Det ændrer ikke ved mit udsagn. Der er kun halvdelen af Queen tilbage, så det har sgu ikke meget med Queen at gøre i mine øjne. | |
|
bcd | Opsat: 2006-10-29 11:48:03 |
Fuldstændig enig "Hoffmeier" |
|
|
olfert | Opsat: 2006-10-29 12:01:46 |
I min verden døde Queen sammen med Freddie, men jeg er nok heller ikke en "true" Queen fan. | |
|
olfert | Opsat: 2006-10-29 12:03:00 |
I min verden døde Queen sammen med Freddie, men jeg er nok heller ikke en "true" Queen fan. | |
|
Al | Opsat: 2006-10-29 17:18:44 |
Jeg syntes det er ærgeligt at man tænke sådan... Da jeg sidste år stolt fortalte alle mine venner/bekendte at jeg skulle til Queen koncert, kom den samme kommentar næsten hver gang: "Jamen, han er da død". Nej, det er "kun" forsangeren der er død, men resten af Queen lever da endnu. Og hvis de gamle medlemmer kan få noget fedt ud af deres nye projekt med Paul Rodgers, så kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle gøre det. Hvor mange bands skifter ikke forsanger i løbet af deres "levetid"? Black Sabbath, Toto, Rainbow, Judas Priest, osv... bare man har det godt med det man laver, så er der vel ikke andet der betyder noget. Just my humble opinion. :) |
|
|
RenisseD | Opsat: 2006-10-29 17:35:45 |
Man bør vel heller ikke glemme, at både Taylor og May, har lavet masser af Queens hits, så et eller andet sted har de mere end ret til at fortsætte deres eget band hvis de synes.... Man kan roligt se bort fra at de kun skulle gøre det ud fra et økomomisk synspunkt... sidst jeg checkede, var May rig nok til at købe Danmark.... eller i hvert fald FYN!!! ;-) |
|
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 17:44:59 |
Hvis Queen skulle have fortsat med en ny forsanger, tror jeg de havde gjort det noget før. Jeg har såmænd intet imod at to af medlemmerne fortsætter sammen med nogle andre, men jeg synes bare at de lever lidt for meget på navnet. Specielt så mange år efter. Du skrev: "Nej, det er "kun" forsangeren der er død, men resten af Queen lever da endnu." Jeg skal ikke klandre dig for noget, Al, men jeg tror du er en af de få der har det sådan. Freddie Mercury er indbegrebet af Queen, da det jo var ham der var visuelt i front. Hans mere eller mindre aparte sheneoptræden var jo netop et af deres varemærker. Desuden var han leverandør til en stor del af deres sange, også de lidt mere 'specielle', der gjorde Queens 70'er plader så særprægede på den fede måde. Så jeg giver dig ikke ret i dit postulat, når du siger at det'kun' er forsangeren der er død. Det er en kæmpe del, eller måske den opvejende del af Queen der stillede træskoende sammen med ham. Men om de resterende to medlemmer laver fed musik eller ej, ved jeg ikke for jeg har ikke hørt det. Men jeg håber da det bliver godt. OM så de kalder sig Queen eller ej. |
|
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 17:46:01 |
Købe Fyn? Jeg vil da hellere have ham som borgmester end Jan Boye. :-) |
|
|
Al | Opsat: 2006-10-29 18:30:44 |
Jeg kan godt følge dig Hoffmeier...Men husk på, det hedder Queen + Paul Rodgers, og ikke bare Queen. Paul Rodgers skal ikke ind og efterligne Queen, men skabe sit eget "trademark". Og hvis Brian May og Roger Taylor mener at de kan skabe noget fedt musik i Queen's og Freddie's ånd, så vil det være tåbeligt ikke at gøre det... Don't get me wrong, jeg ved godt hvor meget Freddie betød for Queen, men du kan være helt sikker på, at flertallet af Queen fansene er spændte og positive overfor dette nye projekt. |
|
|
Al | Opsat: 2006-10-29 18:31:32 |
*Efterligne Queen = Efterligne Freddie Mercury. Flot Al... |
|
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 19:00:13 |
Jamen jeg vil da give 'projektet' en chance. Mindes jeg så dem med George Michael som forsanger på et tidspunkt, forresten.. Korrekt?? |
|
|
Al | Opsat: 2006-10-29 19:12:35 |
Det var kun for en enkelt aften. Til mindekoncerten i '92 sang George Michael "Somebody To Love" og gjorde det så godt, at der blev spekuleret i, om han skulle være ny forsanger. Personligt, er jeg glad for at det IKKE blev ham, da han har sit helt eget publikum og fanskare med det pop lort han laver. | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2006-10-29 19:31:20 |
Ahh, den aften husker jeg godt.. nu. Jeg sad med min første kæreste og drak hjemmelavet rødvin med hendes familie, og så koncerten. Der røg flere bøssevittigheder over bordet den aften end nogensinde før. |
|
|
Whitesnake | Opsat: 2008-03-28 16:48:31 |
Dette er næsten min favorit med Queen. Magen til lyd (året er også 1995) og stemning! Men nu ska' jeg dog først ha' hørt den noget mere. Er den lavet ud fra gamle optagelser med Freddie Mercury eller hvordan? | |
|
RenisseD | Opsat: 2008-03-28 17:16:49 |
Jeps.. I den allersidste tid, havde Mercury sagt til de andre, at han nok skulle synge/indspille alt hvad de diskede op med..(han vidste jo godt selv hvor det bar hen..). Så flere af numrene bygger på demo'er, blot "poleret" bagefter... | |
|
Ratt | Opsat: 2008-03-28 20:16:01 |
.."Mother Love"..."You Don't Fool Me" er virkelig nogle gode numre. |
|
|
Whitesnake | Opsat: 2008-03-29 11:41:06 |
Tak for svaret Renisse. Men jeg synes virkelig, at de har gjort et godt job mht. lyden. Nice! | |
|
Æ mann | Opsat: 2008-10-19 10:40:45 |
jeg må sige at at MADE IN HEAVEN er det første nummer jeg kan huske jeg nogensinde hørte i mit liv. Så kan man så regne ud at Queen har haft en major indflydelse på min musiske opvækst:P men made in heaven sidder stadig fast på hjernen hehe. gude album 9/10 |
|
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.