START
SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100
TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Beskrivelse
Scandinavia | Karakter: 10/10 |
2004-03-14 10:10:31
Scandinavia | Opsat: 2004-02-06 23:00:38 |
Sådan skal det sgu' gøres tøser! | |
|
Motley | Opsat: 2004-02-15 23:00:03 |
Deres bedste plade og en total gennem,ført rnr plade ud over alle grænser.....Share Pedersen og Lita Ford måtte gerne ta sig af rengøringen hos mig men jeg skulle nok svine dem til:O)) | |
|
Scandinavia | Opsat: 2004-06-29 10:06:18 |
Produceret af Randy Nicklaus, eller hvad han nu hedder, såvidt jeg husker... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2004-10-29 18:03:38 |
Fed Fed skive, og Love Is A Killer, er en rigtig fed ballade... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2004-12-13 05:31:43 |
Hørte lige pigerne igen igår, selvom det kun er guitaristen der kører dette band videre, glæder jeg mig til at se dem på Sweden Rock, det rykker godt... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-03-26 17:58:44 |
Tjaaa, det kommer du jo nok ikke til alligevel kan jeg forstå... Men jeg skal nok hilse fra dig! | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-03-27 07:16:00 |
De kunne noget de piger, energien var der virkelig, og nej jeg får dem ikke set på SWEDEN men derimod på The Rock den 10 juni tror jeg det er... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-06-11 15:40:34 |
Ok 11 Juni, ALTSÅ I AFTEN, glæder mig, men har dog ikke de store forventninger, da det kun er Jan Kuehnemund der er det eneste originale medlem der er tilbage, men har det godt med at det er hende.:-) | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-06-12 12:48:07 |
For Satan da, så kører dette dejlige album igen, især pga. af en uforglemmelig koncert med dem igår, Jan, ja hun er bare for lækker... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-06-12 14:08:21 |
Desværre en tam koncert de leverede til Sweden Rock...ALT for meget bas og en nærmest falsk omgang korsang... | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-12 16:58:15 |
Det band her er sgu da lige så meget Vixen som Sebastian Bach's solo projekt er Skid Row... Når der kun er et originalt medlem med, så er det sgu da tættere på at være et tribute-band end den ægte vare - grænsende til det pinlige... | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-12 16:59:46 |
.... Ej det er fandeme pinligt! | |
|
Muddley | Opsat: 2005-06-12 17:03:45 |
Synes det ikke, hvis de leverer varen og er tro mod den gamle stil, så har jeg ikke så meget negativt at sige om dem. Rock skal ikke analyseres så meget synes jeg, og hvorom alting er så har de leveret en fed koncert ifølge det gode 'review' fra Stray..... |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2005-06-12 17:14:23 |
Tror man sku' ha' været der i Sverige, for det var dælme pinligt... Jeg sang sgu' mere rent end hele koret tilsammen og dem som kender mine vokal kapaciteter må også ku' regne ud at det DÆLME er slemt så...Hahahaha | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-12 17:16:11 |
Det har ikke noget at gøre med om det er godt eller ej, men om, at der kun er et medlem tilbage af det band der bestod engang, og så har det sgu ikke noget med Vixen at gøre mere... Det samme gælder Bach. | |
|
Muddley | Opsat: 2005-06-12 17:18:47 |
Hvis du har været ligeså stiv som da du indtalte besked på min svarer forleden, såååå er du vel ikke helt klar over om du har set Motorhead, Megadeth eller Vixen. Hvad står en bøde for at pisse på gaden i nu om dage.? Sidst jeg fik en kostede det mig 350,- | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-12 17:20:15 |
Ja, så må de sgu rende rundt med selvmordstanker hvis de var værre end dig smukke... hahaha.... Synes det er pinligt at drive kommerciel-rovdrift på noget musik som faktisk er pisse fedt. På den ene side er det fedt at man stadig får det at høre live, og på den anden er det til grin at musikken bliver spillet af nogen der næsten er det rigtige band.... Eller faktisk lang fra som i disse tilfælde... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-06-12 17:29:35 |
Hahahahaha - Ringede jeg til dig, Kim??? Det husker jeg sgu' ikke engang...Håber ikke jeg var alt for pinlig at høre på...Hahaha....Meeeen, under VIXEN koncerten var jeg nu pinligt ædru (Ja, jeg var vel nærmest gået kold)- :-) | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-06-12 18:59:18 |
Det er ikke pinligt, på The Rock var lyden i TOP, virkelig fed koncert... | |
|
Sixxgunner | Opsat: 2005-06-12 20:22:30 |
Det skal så lige nævnes at der var mange bands som havde problemer med lyden på de første par numre, jeg tror det skyldes dårligt tekniker arbejde. Selv fede Yngwie havde problemer med lyden på sine 1.000 soloer og råbte og skreg ud til lydmanden. Synd for tøserne for numrene var der sgu... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-06-12 20:24:53 |
Ok, men hvis nu Whitesnake tager på tur og laver en fed skive, med Coverdale, Vai, Vandenberg, Sarzo og Aldridge, er det så også en falliterklæring.?? Kun Coverdale ville så være tilbage fra den oprindelige besætning. Der er ocener af bands som har gjort det på samme måde og leveret varen alligevel. | |
|
Motley | Opsat: 2005-06-14 07:51:58 |
har læst denne diskussion og vil lige tilføje at sige, at så er DEEP PURPLE, SCORPIONS, PRETTY MAIDS, osv osv osv osv til grin fordi at original besætningen ikke er med mere....?!?! Er enig med MP og MUDDLEY her....Så længe de fyrer den af og afleverer et kick ass show så skal man sgu ikke brokke sig....Lyden skal man jo aldrig bebrejde kunstnerne for...og for mit vedkommende så er det rigtige WS med den line up MUDDLEY nævner... | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-14 16:27:24 |
Årrgg alt skal fandeme da også skæress ud i neon for at folk kan forstå noget som helst... I de bands i nævner er the founding members stadig med... Og når det hænger sådan sammen er det fint nok - de har trods alt været med til at skrive største delen af musikken... Men når én fra bandet får en flok wannabe's til at tage på tour som "Vixen" så er det da for latterligt.... (om det så lyder godt eller ej...). De kan kalde sig for Rock Mammas - A Tribute To Vixen!!! | |
|
KimG | Opsat: 2005-06-14 17:57:43 |
Hvad så med f.eks. Motörhead og Megadeth - det er kun Lemmy hhv. Dave Mustaine, der er tilbage fra den originale line-up... Hvor går grænsen for hvornår et band kan beholde sit navn eller skifte? Burde Mötley Crüe have skiftet navn da Vince Neil hhv. Tommy Lee var ude? Skid Row stiller heller ikke med original besætning... Og hvad med de kontrakter der er indgået med div. pladeselskaber - de vil sgu have et Megadeth-album uanset hvor mange originale medlemmer, der er med Dave Mustaine... |
|
|
Muddley | Opsat: 2005-06-14 18:00:57 |
Enig. | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-14 18:11:54 |
Mustaine startede Megadeth, Coverdale Whitesnake, Poul og Kenneth Pretty Maids osv. det kan forsvares med, som jeg sagde før, at det er the founding members... Jeg skal da ikke bestemme hvornår bands skal beholde navn eller finde et nyt, eller for den sags skyld hva de vælger at gøre når de er bundet af en kontrakt... Jeg siger bare at jeg synes det ynkeligt at se, at Vixen stiller op under det navn, når de kun har deres guitarist med (som i øvrigt ik er ret dygtig) og at Sebastian Bach bliver ved med at spille Skid Row numre (jeg kan godt lige baz, men det er jo ik det det handler om)... Det er jo i bund og grund bare deres måde at overleve på og fred være med det, men det er sgu lidt pinligt at se på synes jeg... Det var egentlig alt hvad jeg sagde.... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-06-14 18:26:48 |
Er Jan Kuehnemund ikke founding member.??? Det var altså ligeså ynkeligt som da Whitesnake havde deres storhedstid i slutningen af 80'erne.??? Der var det jo kun Coverdale der var med. Og at Motorhead nu kun har Lemmy med.?? Vi har alle ret til synspunkter, og det kan godt være du synes Vixen er pinlige, men dine argumenter er sgu' lidt tynde Jesse. |
|
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-14 19:03:38 |
Jo det var hun, men bandet er jo væk... Kunne Mick Mars føre Motley Crue videre? Der er ingen i Vixen der efter min mening er dygtig nok til at fører dem videre... De var stærke da de var sammen - det sammen gælder Motley Crue, som også lavede noget lort da Vince og Tommy manglede... Der er nogle frontfigurer der er i stand til at bære et band videre og dem har jeg nævnt (der er naturligvis flere), jeg synes ik Vixen er et af dem... Det dog kun princippet i det jeg forholder mig til. De kan da sagtens skyde den af og spille fedt... | |
|
Straycat | Opsat: 2005-06-14 19:14:22 |
VIXEN er Jan Kuehnemund's band! Det var hende der dannede det! Nogle af de folk hun har med idag er de samme folk hun brugte før hun rejste til L.A. i slut firserne! Da hun kom til L.A. blev resten af bandet fundet ved hjælp af pladeselskabet! Så hvis man skal gå helt ned i det små detaljer kunne man sige at det band hun har i dag er mere "originalt" end det band der blev brugt på denne skive! Jan Kuehnemund begyndte allerede at spille under bandnavnet VIXEN i slut 70'erne! | |
|
Straycat | Opsat: 2005-06-14 19:17:45 |
All i know er at VIXEN på The Rock var KANON Fedt!!! Jesse... lad nu vær' med at være sådn' en partypooper... Rock*N*roll istedet! | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-06-14 19:18:11 |
Okay... Så er der jo ikke mere at diskutere. Jeg har hørt noget andet, men hvis det er rigtigt, så kan det hun har gang i være lige så godt som det Coverdale og Pretty Maids laver... Troede det var Janet Gardner der startede det... Så må Sebastian Bach være pinlig alene... | |
|
Sixxgunner | Opsat: 2005-06-14 19:20:00 |
Vixen var satme ikke særlig godt på SRF, elendigt vil jeg sige. De fik den mest kixxede intro man kan forestille sig. Bandet gik på scenen for derefter at blive introduceret, hva går der galt???? Men bassisten kunne jeg sgu godt at kneppet.. | |
|
Straycat | Opsat: 2005-06-14 19:22:29 |
"Jan Kuehnemund founded Vixen in Minnesota and brought the band to Los Angeles in the mid-80s. Vixen made news in the late 80s and early 90s with hits like Edge of a Broken Heart and Cryin’. After a long break during which she wrote and performed with groups Population 361 and Drawing Down the Moon, Jan decided to bring the magic of Vixen back to its fans in 2001." Citat fra VIXEN's website: www.vixenrock.com |
|
|
KimG | Opsat: 2005-06-15 06:41:18 |
Jeg er helt enig med Straycat - Vixen på The Rock var RIGTIG fedt! Hvis bare der havde været flere hævi-gutter/gutinder end prettyboys/girls og nørd-wannabees i publikum ku' det ha' været en super-super-oplevelse... Og så er jeg vist heller ikke uenig med Sixxgunner - Jan har fundet en ret lækker bassist til bandet ;o) | |
|
KimG | Opsat: 2005-06-15 14:24:58 |
Har lige snippet denne fra www.SwedenRock.com: ÅRETS KOMMENTAR: "Om jag säger att Vixen suger, så behöver väl inte det betyda att de är dåliga?" ;o) | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-06-15 15:30:08 |
FEDT med lidt flamefest på nationen...Det var sgu' på tide folk vågnede op...Jeg er egt. ligeglad med om dette er originalt/uoriginalt/fra Mars/fra Sjælland/set i Hasselager eller hvad fanden argumenterne nu går på, men faktum er at den koncert de leverede i Sverige var STORSLEM!!! Derfor kan de selvf. godt ha' egnet sig bedre til en lille scene på The Rock... | |
|
KimG | Opsat: 2005-06-16 12:40:42 |
Jeg kom lige forbi bassistens site (www.j4j.biz), og den er overklistret med bibelske citater... Ikke lige hvad jeg havde forventet når man tænker på den sex-killing forestilling hun lavede på The Rock... Men okay, man skal åbenbart ikke dømme folk for hurtigt! | |
|
Chris | Opsat: 2005-08-09 13:32:45 |
En skive fyldt med gode numre, og så er Janet Gardner en rigtig øjegodte | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-10-14 08:18:15 |
1000000000000/10!!!! Fandme lækkerier fra disse 80`er babes. Ufff det her får mig helt oppe at ringe. | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-10-14 08:33:21 |
"helt op at ringe", hedder det vist. Coveret, man ser her er dét, som jeg har på bagsiden. På mit cover (foran) ser man de 4 lækre babes fra Vixen! Jeg skal voldhøre denne cd hele weekenden. Alle numrer kan fremhæves!! | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-10-14 09:24:06 |
Bær lige over med mig: YYEEEEAAAUUHHH YEEEE-HAAAAAAAAAAA! MMMMMMMM... AAAAAAAAAAAAh!!!! Lækker lækker!!! Pyyyh, det var rart at komme af med. Dejlig skive! | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-10-15 08:49:47 |
Hm ved ikke, hvad der gik af mig, øhh. Men denne cd er til 10/10. Fantastisk stemme. | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-10-22 21:27:17 |
Dette må da virkelig ku' betegnes som tøserock...He He...Men uden tvivl én af de fedeste skiver i samlingen! Jeg er vild med pisset! | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-10-22 21:27:57 |
hahaha ja, men fedt!!! | |
|
Whitesnake | Opsat: 2005-11-08 09:11:27 |
Jeg kommer nok med en mere fair bedømmelse af denne skive nu her, hvor jeg har haft den et stykke tid. Den er stadig til en topkarakter, men jeg kan f.eks. bedre lide Alannah Myles s/t, og den har jeg lige givet 9/10. Denne her er lige lidt under Alannah-skiven, men også til 9/10. | |
|
Don | Opsat: 2006-01-10 11:07:52 |
Uha Uha rigtig lækker skive og dejlige tøser mums:-) | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2011-06-05 10:28:30 |
Noget af det bedste female fronted hard rock jeg kan komme i tanke om. Har ligesom Whitesnake også Alannah Myles-s/t oppe på niveau med denne og måske lige Robin Beck's klassiske skive. Fed vokal og generelt et højt niveau hele vejen igennem. |
|
|
Whitesnake | Opsat: 2011-06-05 14:05:40 |
Enig i Sleazy's antagelser Jeg synes i det hele taget, at der findes en del kvindelige hard rock perler fra den tid. | |
|
Jettfever | Opsat: 2011-06-06 07:14:36 |
Hmm, har jo altid været lidt af en sucker for female hard rock, men Vixen har aldrig sagt mig noget som helst - den må vidst snart ha chancen igen... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2020-12-29 07:43:50 |
Hit på Hit på Hit. Elsker dette udspil. Jeg gad godt have set dem i deres storhedstid. |
|
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.