START
SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100
TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Beskrivelse
sixxdog | Karakter: 9/10 |
Denne her plade divergerer så meget fra deres første to udspil, at man godt kunne tro, at der var tale om et nyt line-up. Det er der ikke. Det er de samme fem gutter der står bag dette brag af en skive. Her har de droppet alt hvad der bare minder en smule om radio-venlig rock, og har indspillet hvad der måske er deres bedste udspil til dato. Sebastian gør hvad han er god til, samtidig med at han nu er engageret mere end nogensinde i lyrikken og kompositionen. De fleste vil jo nok påstå, at det er Bolan der er hjernen bag Skid Row, ligesom Nikki Sixx er The Almighty i Motley.. Jeg mener ikke det holder, slet ikke efter man har hørt denne skive igennem flere gange, så står det klart, at dette er en bad-ass metal-skive fra start til slut. Til dels takket være Sebastian. Kodeordet for dette album, må være "stemning" - atmosfæren og stemningen, når du lytter til disse 13 helt igennem geniale sange, er kuldegysende lækker. Lige fra det rå åbningsnummer til det klassiske hardrock i "Firesign". Fra det subtile "Bonehead" til det nærmest Pantera-agtige "Beat Yourself Blind". Den smukke "Eileen" det ultratighte "Frozen", samt gudenummeret og min personlige favorit "Into Another". Ja, jeg kunne blive ved, men faktum er, at der ikke findes ét eneste dårligt nummer på denne skive. Det er kun et spørgsmål om man er til denne stil, og om man kan leve med forandringen. For der er immervæk et godt stykke vej fra debut'en til dette mesterværk. Det eneste der gør, at dette album ikke kan hamle op med "Slave To The Grind" er perioden...tiden var ikke med Skid Row i 1995, og det er en skam. For rent musikalsk er det deres stærkeste.
2005-06-29 19:50:30
-=MP=- | Opsat: 2005-06-30 17:00:39 |
For det første vil jeg sige velkommen her på siden, fedt med nye folk, for det andet handler det hele jo om smag og behag, og må indrømme at jeg hurtigt solgte dette makværk, ALDRIG har Skid Row skuffet mig mere, så ikke en skive det tiltaler mig, synes sagtens de kunne have gjort det MEGET bedre. Men igen smag og behag... | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-06-30 17:20:45 |
Takker for velkomsten :) Ja, smag er jo en underlig størrelse, men netop derfor er det fedt med dette site. Bare en skam der ikke er flere brugere...hvor lang tid har I været i luften? Og har I bannere ude rundt omkring? |
|
|
-=MP=- | Opsat: 2005-06-30 17:28:22 |
vi har været kørende i ca 1. 1/2 år, og har da byttet en del inks, og smidt en masse flyers ud rundt omkring i musikbutikkerne, så det er ok. Der er faktisk ret mange på siden hver dag, men bare for få der skriver, men det skal nok komme. Udover det er jeg mest vild med de forrige skiver... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-06-30 17:38:19 |
...Ja, og igår var vi i radioen!! :-) | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-06-30 17:46:15 |
Jeg brød mig heller ikke om Subhuman.. da den først kom. Faktisk var jeg så skuffet, at den fik sin helt egen faste plads i cd-reolen, ja, faktisk i flere år! Men man bliver jo unægtelig påvirket, og efter jeg havde læst flere steder, at det var kritikerne yndling, samt at den solgte pænt meget. Ja så blev jeg jo nød til at tage mig sammen, og få den skive analyseret. Nu har jeg lært lektien. I dag er jeg klar over, at de skiver der kræver flere gennemlytninger, er oftest de bedste og dem der holder, i det lange løb (faktisk på samme måde, jeg har det med film). Jeg synes godt om alle tre Skid Row albums med Baz (har ikke hørt den nye), det startede meget lovende, det udviklede sig til næsten utænkelige højder med Slave.. og efter mange års surmuleri, må jeg konstatere at det hele kulminerede med Subhuman Race. For mig er det en cd, der vil være gangbar i mange årtier frem. | |
|
Muddley | Opsat: 2005-06-30 19:18:31 |
Gud ja for fanden, det var vi da også....Pinligt. | |
|
Sixxgunner | Opsat: 2005-06-30 19:55:03 |
"Hvis din rock-viden er gået i stå, så rejs dig ikke op og gå, men log ind på rocknation.dk!" HAHAHAHA, vorherre bevares!!! | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-06-30 20:12:17 |
??? | |
|
DK | Opsat: 2005-07-02 16:22:48 |
nogen der ved hvor du man kan købe bootlegs dvd/cd i god kvalitet med skid row. | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-07-02 18:26:36 |
Jeg er rimelig blank. Jeg sidder her med en rigtig fed 'udgivelse' Skid Row "Banzai 2 - The Revenge" som er optage på deres '92 verdensturné. En dobbelt cd så autentisk, at det næsten er som at være der selv. Men mange af de små special-forretninger er efterhånden historie. Og i de store kæder, finder man næppe noget spændende. Men giv lyd hvis du finder et godt sted :) | |
|
Al | Opsat: 2005-07-05 22:12:05 |
Jeg kan ikke huske dette album. Kan kun huske at jeg blev MEGET skuffet da jeg hørte det. Men da havde jeg også lige hørt "Slave to the Grind" for første gang. Måske skulle man give det en chance mere... | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-07-06 07:33:20 |
Jeg tror faktisk de fleste Skid Row fans blev skuffet da det udkom. De skulle jo følge op, hvad der viste sig at blive 90'ernes største skive i genren. Og så kan det jo næsten kun gå galt. Det er et album som kræver et par ekstra gennemlytninger, men når det endelig sætter sig, så går det lige i nosserne. Jeg får stadig kuldegysninger over flere af sangene, når jeg sætter skiven på. Som sagt, så toge mig flere år at acceptere denne plade. Men det er mere intelligent rock n roll, og det kræver somregel lidt ekstra tid i afspilleren. ;) | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-07-06 10:02:14 |
Så du mener at det forholder sig lidt som med "Native Tongue" med POISON, sammenlignet med deres "Teenybop" periode?? | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-07-06 10:33:09 |
Hehe, ja det kan man vel godt, hvis ikke det var det rene blasfemi at sammenligne de to bands :D | |
|
Al | Opsat: 2005-07-06 15:11:15 |
Ja, man må ikke have "Slave to the Grind" i hovedet, når man skal til at høre dette...Det var også for dumt af mig. Hvad FANDEN tænkte jeg da på??? Jeg gi'r den sgu en chance til! | |
|
Motley | Opsat: 2005-08-25 16:37:03 |
"Slave..." er en fantastisk skive, men "Subhuman..." stinker synes jeg....bare min holdning... | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-08-29 20:40:54 |
Den eneste grund til at denne plade ikke får 10/10 er den nar til Bob Rock! Hvorfor fanden skal han altid fucke gode bands up på den måde?? Han skulle fandme tvangsnedrykkes...eller noget :/ | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-10-07 19:06:41 |
SÅ kunne jeg ikke holde den fra afspilleren længere...FAN*FUCKIN'*TASTIC! Moody, ond, melodisk og klunkeknusende gennemført! 10/10 | |
|
Motley | Opsat: 2005-10-07 20:11:56 |
Sixxdog: Mener du seriøst det eller....?? | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-10-07 20:38:01 |
Ja for fanden! Godt er jeg indimellem påvirket grænsende til det vanvide, men det er jo mig der har smidt skiven på :) Men jeg er godt klar over at der ike er mange der deler mit syn på denne plade. | |
|
Motley | Opsat: 2005-10-07 21:04:36 |
Fik den af MP?!?! og hørte den engang og den fløj selv ud af vinduet.... | |
|
The artist Formerly known as Brian ;-) | Opsat: 2005-10-14 08:36:15 |
Skal, skal ikke købe denne cd. Hmm! på den anden side kan jeg sagtens klare mig med de 2 første med dem.. | |
|
Dee | Opsat: 2005-10-21 14:34:54 |
"Hvis din rock-viden er gået i stå, så rejs dig ikke op og gå, men log ind på rocknation.dk!" -Hvad i aller hede hule helvede er det her???? Fik i Birthe Kjær til at synge det for jer også eller??? SKuffende og samtidig grineren af H til....ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha | |
|
Jesse Anderson | Opsat: 2005-11-24 13:53:44 |
Er lige blevet mindet om hvor tæske fedt det her band er... På "40 seasons" findes der et "nyt" nummer der hedder FOREVER - det er da det mest fantastiske svin af en heavy rock sang - brutal i sin kompromiløshed og forudsigelig som et nedstyrtende fly...MESTERLIGT! Bach er suveræn! | |
|
sixxdog | Opsat: 2005-11-24 17:27:23 |
Du har så ret Jesse - 'Forever' er et mesterligt stykke musik lige efter bogen, og kun Skid Row kan udføre det SÅ sjælefulgt og genialt! 10/10 | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 20:28:38 |
Havde sgu lige glemt hvor fed denne skive er...Har ikke hørt den i umindelige tider, men smed den lige på walkmanden til hudeluftningsturen. Feeed skive, kan ikke forstå at der er så mange der ikke bryder sig om den. Kan kun være enig med sixxdog her...Det eneste der efter min mening trækker lidt ned, er det lidt irriterende, halvpunkede "Bonehead" + "Eileen", som hørmer en smule af Kurt Ko-ben...Men resten er sgu da fedt!! "Firesign", "Frozen", "Face Against My Soul og "Medicine Jar" er superfede, og åbneren sparker også rigtig godt røv! Enig i karakteren 9/10! Jeg synes denne skive er bedre end de 2 første... | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 20:30:31 |
HA HA HA - "huNdeluftningsturen" skulle der ha' stået... :o) | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-01-25 20:37:35 |
Yes Sir! Så er vi jo to! Haha! Men altså, 'Eileen', 'Into Another' og 'Firesign' er til 11/10 :D Og du vover bare at sammenligne det med KnirvanaBen én gang til (ond smiley) |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-25 20:40:40 |
Passerer den dagligt, men har aldrig turdet smække pengene på bordet... Kan én af jer, eller jer begge for den sags skyld, forklare melodinørden her, hvad dette album minder om??? Bare det at du skriver Kurt Cobain gir' mig myrekryb :) Ligger vi tæt på lyden fra "Slave To The Grind"?? Det album er i mine ører halvpunket og har aldrig vundet den store anseelse hos undertegnede... Explain, explain please! |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 21:38:46 |
Det er jo nok sixxdog der er specialisten her, men mht. Kobain er det kun på et enkelt nummer jeg fornemmer, at de er påvirket af tiden den blev indspillet på, og dermed også Nirvana hysteriet...Men det kan da godt være jeg tar' fejl. Uanset om jeg har ret eller ej skal du ikke lade dig skræmme, for stort set alle andre sange på skiven er ret fede...Og sixxdog synes jo også at Eileen er et fedt nummer, så det er sgu nok bare mig der har drukket af natpotten...Dog vil jeg stadig mene, at Bonehead er lige lovlig punket. Jeg synes iøvrigt heller ikke særlig godt om "Slave...", som jeg først for nylig har genanskaffet mig. Det virker som om at sangene på den ikke er så gennemarbejdede (med nogle få undtagelser), og denne skive her er i mine øjne klart federe! Er også en anelse mere heavy, men det spiller MAX og losser gevaldigt røv. Guitarspillet er også langt bedre end tidligere, synes jeg. Kan egentlig ikke lige på stående fod komme i tanker om hvad det minder om. Kan kun sige det er fed heavy...og jeg nægter at tro du ikke kan få den for en rimelig pris, så jeg tør godt vove pelsen og anbefale dig den :-) |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 21:45:26 |
CDON.dk har den til 69,-, GUF til 79,-, så det er jo ikke det der kommer til at tynge budgettet, når man ser på hvad I nørder er parate til at betale for underlige skiver på Ebay osv...hehe ;) | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 21:48:38 |
Og for lige at vende tilbage til Eileen, så vil jeg skam langt hellere lytte til det nummer frem for "Smells Like Teen Spirit" eller "Come As You Are" eller whatever de talentløse spader har lavet.... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-25 21:52:13 |
Okay...Tak for dit besyv!! Den blir' købt i morgen....:) Lige på falderebet....Når du skriver "Heavy", snakker vi så Heavy som i PRIMAL FEAR eller snakker vi Heavy ala en sang som "Monkey Business"??? Ingen rabalderguitars, vel?? "Slave..." har ik' andet end rabalderguitars, bare for at eksemplificere hvad en "rabalderguitar" lyder som :) |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 22:00:08 |
Velbekomme!! Så håber jeg da du kan li' den :-) Jeg vil sige det på den måde, at de få gode elementer der er på "Slave..." har de taget med sig, men ellers er det ret anderledes end både debut'en og "Slave...". Nej, jeg synes ikke der er ret meget rabalderspade på, og som jeg skrev tidligere, er guitarerne langt bedre end på de 2 første. Nu er det jo ikke ligefrem verdens bedste guitarister vi har med at gøre, men de gør det sgu fint nok her, synes jeg... Uha, jeg tør efterhånden næsten ikke læse din dom... :-) |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-25 22:02:20 |
He he he....Nej, årstallet er meget farligt, meeen produceren plejer at tiltale mig! | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 22:03:44 |
Jamen, produktionen fejler sgu ikke noget! Om man så kan li' musikken er en anden sag... | |
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-25 22:04:34 |
...åbenbart... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2006-01-26 05:11:37 |
skal man virkelig give den chance til, tror jeg venter på Scandinavia's dom... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2006-01-26 06:16:11 |
He he - Ja, jeg glæder mig sgu' også til min egen dom :) | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-26 13:55:54 |
...I sælger den bare til posten hvis i ikke kan li´den! | |
|
KimG | Opsat: 2006-01-26 14:15:50 |
Jeg synes egentlig dette er en meget fed skive, men som sixxdog skriver i review'et, så er det et meget anderledes udspil fra bandet - det minder hverken om S/T eller 'Slave To The Grind', hvilket nok har skræmt en fan eller to væk... Personlige favoritter er 'Eileen', 'Into Another', 'Medicine Jar' og 'Iron Will'. Herudover er jeg ret vild med Rob Affuso's arbejde bag gryderne - det er virkelig "hans" album i forhold til deres øvrige udspil. |
|
|
sixxdog | Opsat: 2006-01-26 18:36:23 |
Altså, normalt vil jeg kunne drage flere paraleller mellem bands og deres udspil, men det er totalt umuligt med denne her! Skid Row meets Black Sabbath meets Pantera meets 'Use Your Illusion' meets Maiden meets.. Og så er de nævnte alliigevel langt fra.. Denne plade er mere end nogen anden jeg kender (fra denne tid) helt sin egen...jeg kan i hvert fald ikke rigtig komme på noget andet at sammenligne med. Nå, jeg tror sgu ikke det er noget for dig Scan - du vil måske værdsætte de til tider kontrollerede og velspillede passager, og selvom det er melodisk, så er det ikke på samme måde som debuten, og slet ikke som melodi grand pris (U know I mean) ;) 'Remains To Be Seen' er i øvrigt også et gudenummer i min bog. Men det er de fleste sgu på denne skive :) |
|
|
The Warrior | Opsat: 2006-01-26 18:43:34 |
Ja, jeg kan jo kun gentage: Fed skive! Og så er jeg meget enig i, at den står for sig selv...Ret unik, faktisk... | |
|
Muddley | Opsat: 2006-01-26 18:48:52 |
Sætter den på nu. Hvis jeg ikke kan lide den, så er den din Pso. Som tak for adgangen til koncerten med Statetrooper og Starrats. | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-26 21:24:04 |
Sounds good dude! | |
|
Muddley | Opsat: 2006-01-27 00:36:48 |
Skrev jeg Pso............mente selvfølgelig Post. Den er din, den er fed, rigtig fed. Kunne aldrig finde på at give dig en lorte skive. Skid Row er din. | |
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-27 14:14:28 |
Mega optur Muddley!!! Hvor meget skal du ha´for den? Du kan skrive til mig på dennispost_1@lycos.dk, så finder vi sgu´nok ud af noget der!!! |
|
|
KimG | Opsat: 2006-01-27 14:31:17 |
Sig mig engang Post, hvordan kan det være, at en heavy-nørd som dig først anskaffer sig denne skive 11 år efter den først udkom?!? Det forstår jeg bare ikke... :) | |
|
Muddley | Opsat: 2006-01-27 14:38:58 |
Ikke noget. Det er for at du har inviteret til Rock på The Rock. |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-27 15:53:21 |
Det er fanme pænt af dig Muddley, men det behøver du altså ikke...Så sender jeg sgu´pgså en gratis plade til dig, og hvad det bliver er en hemmelighed muhahaha!!! Hey KimG! Jeg havde den indtil for 2-3 år siden, hvor den blev bøffet til en fest, så nu glæder jeg mig som en fjantet skolepige i Robbie Williams seng til utallige genhør!!! Jeg har faktisk prøvet at finde den mange gange, men af en eller anden årsag er det først lykkedes nu! Yehaaaaaah!!!! |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-27 20:19:38 |
Fuck! jeg er en klovn Muddley.... Der kørte jeg vist på autopilot...!"%( min addresse skal afsluttes med "com" istedet for "dk" |
|
|
KimG | Opsat: 2006-01-28 11:36:27 |
Pas på Muddley - ellers ender det bare med at Post sender dig en skive med T.A.T.U. eller Vengaboys... ;) Post - hvad fanden er det for nogle fester du holder, når folk napper dine skiver?!? De må sgu lære noget DISCIPLIN!!! |
|
|
Dennis Post | Opsat: 2006-01-28 16:53:24 |
Skal det nogensinde gentage sig, spænder jeg også en bombe på vommen, og springer hytten i luften!!! Og nej, jeg kunne aldrig finde på at gå af med de to klassikere... hey! måske har du endeligt fundet 2 plader Scandinavia og jeg begge elsker....:-) | |
|
-=MP=- | Opsat: 2006-05-23 16:15:39 |
Ok, fandt den billigt, og efter jeres rosende kommentarer ang. denne skive, så måtte jeg prøve igen. Den har nu snurret en del gange, og må indrømme at da den udkom, synes jeg at det var noget værre lort, og min holdning har åbenbart IKKE ændret sig... |
|
|
sixxdog | Opsat: 2006-05-23 18:13:07 |
Ikke engang sangene 2,6,9 og 12? Eller hvad med 'Eileen'? Hmm.. |
|
|
-=MP=- | Opsat: 2006-05-23 18:20:51 |
Nej desværre, synes virkelig den bærer præg af årstallet, hvor grungen stadig styrede, kan bare ikke med den slags musik... | |
|
Motley | Opsat: 2006-05-23 19:15:20 |
Jeg kender kun FROZEN herfra, fra Mtv's RAY COKES show, hvor de var og selv live stinker den sang.... | |
|
sixxdog | Opsat: 2006-06-10 11:24:42 |
Så røg denne mesterlige plade fra Skid Rats på igen igen.. God optakt til Englands 6-0 sejr over Paraguay :D |
|
|
The artist Formerly known as Brian ;-) | Opsat: 2006-09-27 07:30:44 |
4 Sange fra den kommende "Skid Row" CD "Revolutions Per Minute" http://www.myspace.com/johnnysolinger |
|
|
Motley | Opsat: 2006-11-06 13:35:24 |
Nu kan jeg så ikke ladevære med at spørge (sikkert dumt), men den der 40 sessions - er det virkelig en officiel SKID ROW cd ?? Har altid hørt og troet at det var en GARY MOORE cd.... | |
|
olfert | Opsat: 2006-11-06 13:57:19 |
Hvis du mener 40 Seasons, så er det en best of fra 1998. | |
|
Motley | Opsat: 2006-11-06 14:15:42 |
Ja der kan man bare se:O) | |
|
-=MP=- | Opsat: 2006-11-06 15:33:17 |
Men Gary var også med i et band ved navn Skid Row så der tager du ikke fejl, tror at det var i 70'erne... | |
|
Motley | Opsat: 2006-11-06 16:05:34 |
Synes også der var noget med Gary Moore og den titel haha | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2006-12-23 16:08:11 |
Har snart givet denne skive mange chancer, men må nok snart opgive at finde nogle kvaliteter i den. Fatter ikke hvordan man kan få udgivet makværk, som dette. | |
|
-=MP=- | Opsat: 2006-12-23 16:58:11 |
Kan kun være enig med dig Sleazy Dane... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2009-04-17 22:32:55 |
Kan se at jeg lovede, at give denne skive en chance tilbage i 2006... Well, dagene gik og blev til uger som blev til måneder som blev til år...... Her sidder vi så i 2009 og ENDELIG har jeg taget mig sammen til en lytter... Hmmmmm... Og lige et HMMMMMMM til.... Hvorfor tænker jeg GUNS & ROSES på dope? Hvorfor tænker jeg organiseret larm? Et eller andet meget fjernt sted i mine rødvinståger synes jeg faktisk om det jeg hører, men FOR SATAN hvor er året da 1995! Jeg FATTER ik' hvordan et ærke-originalt 80er band kan gå denne vej??? Der er langt mellem de gode snapse og de dårlige smager så rædselsfuldt, at jeg hellere drikker vand... BASTA! :) |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2009-04-18 07:55:14 |
Nej, det er i mine ører heller ikke godt. Vildt langt fra den mesterlige "Slave To The Grind" og til denne omgang organiseret larm. Står ved karakteren 2.5! |
|
|
metal man | Opsat: 2009-04-18 18:20:09 |
Synes det her er en fed fed skive, noget hårdere og mere beskidt end de forgående skiver men det holder sgu' favorit nummer må være "Firesign" eller "Beat yourself Blind" 8/10 herfra |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2009-05-01 20:34:20 |
Har virkelig prøvet og prøvet med denne her, men nej... Hvorfor forlod de de gode melodier fra debuten?? "Slave To..." er slem, denne endnu værre... Niks... Men ellers en god lyd! | |
|
Metalfan | Opsat: 2009-05-01 20:39:31 |
Hmm..Jeg har ikke hørt den her, men syntes at Slave To The Grind er super fed! Meget anderledes fra debuten, men her viste de at de havde nosser! Plus at den indeholder nogle af deres bedste ballader nogensinde. Blandt andet Waysted Time. Men smag og behag... |
|
|
Sbassman | Opsat: 2009-05-03 14:01:43 |
Scandinavia min gamle ven...Hvordan i alverden kan du mene, at Slave To The Grind er slem???Det er da så afgjort en klasseskive af format. Den skive sparker så meget røv. Du må virkelig give den en chance... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2009-05-04 15:12:04 |
Godt at se dig på siden! Nå, men ang. Slave to the Grind så vil jeg nødig starte op igen... Jeg kan blot henvise til mine ovenstående kommentarer. Ja, det er et vattet argument, men pladen er for "brutal". Jeg er helt klart mest til debuten! |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2011-05-05 18:07:13 |
I min begejstring over at genhøre "Slave To The Grind" gav jeg denne chancen igen. Hvor førnævnte album er et af de bedste i min samling er det modsatte tilfældet med "Subhuman Race". | |
|
sixxdog | Opsat: 2014-05-01 17:59:20 |
Når man nu har fået 90'erne på afstand, så er det langt nemmere at sætte pris på musikken der udkom. Dette er et af mesterværkerne. Latterligt undervurderet! | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2014-05-01 18:18:27 |
Mesterværk er ikke ligefrem et ord jeg vil klistre på denne skive. Makværk er et mere rammende ord. | |
|
-=MP=- | Opsat: 2023-02-03 10:50:37 |
Hvorfor ved jeg ikke, men jeg prøvede lige igen. Puhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa hurtig tilbage på hylden og samle støv. |
|
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.